Nog videografen hier?

Vandaag een eerste video gemaakt om premiere rush uit te testen. Ik dacht dat ik het in mijn pakket had, maar was een trial voor 3 videos. Toen zag ik de studenten en docentendeal. Heb m'n fotografieplan geüpgradet naar de volledige creative cloud set. 19,66 p/m voor het eerste jaar, scheelt nog net geen 10je om LR + PS aan te vullen met alle andere adobe programma's. Even uitproberen en kijken of het mij bevalt.
Binnenkort een Takstar SGC-598 mic en DJI Ronin-SC gimbal aanschaffen om er echt voor te gaan! Maar, waar begin ik met leren op het gebied van software

. Premiere rush ziet er simpel en basic uit, premiere pro lijkt in het Chinees te zijn. Als er mensen nog tips hebben om goed te beginnen dan zijn ze zeker welkom!
Mijn eerste clip van mijn spacecave om te testen:
. Met een a6400 + Sigma 16mm zonder enig vorm van stabilisatie. Geschoten op f/1.4, 1/50, ISO 400 en 25p. Ik heb maar gewoon de interne ClearImage zoom gebruikt die tot 1.5x kan zoomen met nog steeds echte 4k video, dus die is nogal haperig. Ik had HLG-2 gebruikt. Maar toen ik het in rush had bewerkt was het ineens van HDR naar SDR gegaan en er anders uitgekomen.