ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hotel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hotel
Je hotelkamer durf je niet aan?
Pfoee zieke kwaliteit hoor! Kan je niet een mooi plaatje schieten van een Mercedes of Bmw? Zoek nog een nieuwe wallpaper voor mijn telefoonGeen bijzondere foto, maar ook niet verkeerd zo uit de losse pols met een gestrekte arm over een railing. Ik ben wel tevreden over de lens want nu past de camera in mijn jaszak.![]()

@ThaWasteland heeft denk ik wel wat voor je.Pfoee zieke kwaliteit hoor! Kan je niet een mooi plaatje schieten van een Mercedes of Bmw? Zoek nog een nieuwe wallpaper voor mijn telefoon![]()
Juli ga ik day1 world of cars jaarbeurs Utrecht ✌️
Waarom zou je die dan ook gebruiken?
Was in de situatie dat ik op dezelfde plek bleef wel handig, dacht ik. De sluitertijd wilde nog wel eens te traag raken, de meeste foto's hebben een ISO van 100-640. Ik had er even niet aan gedacht dat ik m'n minimale sluitertijd kon aanpassen..
Was beter geweest om m'n minimale sluitertijd op 1/1250 te zetten en in A te houden.De 17-70 zou dan idd op m'n a6400 gaan. Of ik verkoop de a6400 en ga voor de a7c + 28-70. De 35-150 is ruim 2x zo zwaar en een filtermaat van 82mm, vind ik iets te veel om weken mee te sjouwen. De focal range en diafragma is dan wel netjes, maar dat vind ik wat te veel. Heb nu primes voor het gewicht, maar zo heel veel draag ik m'n camera niet meer. Ik kan wel beoordelen of ik een mooie mogelijkheid heb en hem dan ff uit m'n schoudertas halen. Eerder liep ik uren met dat ding rond. Alleen vind ik een 1.2kg lens dan net iets te..De a7c is toch FF en de 17-70mm is dacht ik een cropsensor lens. Tamron heeft ook een 35-150mm f/2-2.8 lens voor Sony. Ik zou voor die combo gaan. Ik heb een 35-150mm f/2.8-4 en die komt amper nog van mijn body af.

Ok, ik snap hem, ik had niet goed gelezen? Wat zijn de reviews van de twee lenzen tov elkaar?De 17-70 zou dan idd op m'n a6400 gaan. Of ik verkoop de a6400 en ga voor de a7c + 28-70. De 35-150 is ruim 2x zo zwaar en een filtermaat van 82mm, vind ik iets te veel om weken mee te sjouwen. De focal range en diafragma is dan wel netjes, maar dat vind ik wat te veel. Heb nu primes voor het gewicht, maar zo heel veel draag ik m'n camera niet meer. Ik kan wel beoordelen of ik een mooie mogelijkheid heb en hem dan ff uit m'n schoudertas halen. Eerder liep ik uren met dat ding rond. Alleen vind ik een 1.2kg lens dan net iets te..![]()