- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
1/30 dan heb je ook wel een vaste hand!Dan natuurlijk de IBIS. Deze foto is op 1/30 geschoten op 200mm.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1/30 dan heb je ook wel een vaste hand!Dan natuurlijk de IBIS. Deze foto is op 1/30 geschoten op 200mm.
Dat ook, maar zonder de IBIS kan ik er niets mee..

) dus dat wordt nog opgelost somehow.Ben er erg blij mee! Voor vakanties de perfecte alles-in-één lens. Alleen nog aanvullen met een leuke prime voor portretten.Tamron heeft leuk glas in sommige ranges wat niet een vermogen hoeft te kosten, hopelijk is het bereik ook een beetje waar je naar op zoek bent![]()

Netjes! Hopelijk valt die je ook goed. Qua gewicht heb je in ieder geval de nodige stabiliteit met grote lichtsterke telefoto's en primes, bijna 2x mijn body..Deze werd vanmiddag geleverd, net exemplaar voor de prijs die ervoor gevraagd werd met een jaar garantie. Ze zijn alleen een onderdeel van de battery grip vergeten toe te voegen (hoe dan?) dus dat wordt nog opgelost somehow.

DIKKKKEEE BMMMMMMMMWWWWWWWMaandag nieuwe bandjes dus hij wou graag ff driften
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love it 👏

Leuke foto's! Met Sony zit je wel met een veel duurdere, grotere en zwaardere 35-150mm f/2-2.8..Ik ben nog redelijk tevreden wat betreft de combi van de Canon EOS RP en de Tamron 35-150mm f2.8/4, maar in zou toch wel een betere body willen hebben. De RP is best beperkt wat betreft fps en ook heeft die vrij veel last van EVF black-out. De R6 is wel erg duur, dus ik hoop op een nieuwe instal FF mirrorless camera can Canon, of anders toch eens kijken wat ik bij Sony voor een andere body kwijt ben.
Recent heb ik weer twee keer foto’s op de school van mijn kinderen mogen maken, dat blijf ik wel het leukste vinden. Alles SOC, alleen hier en daar wat gecropped.
Heb je wel een beest van een lens. Ken je geen student? CameraNU heeft €175,- cashback EN €250,- extra cashback voor studenten... Dat zet de nieuwprijs net wat onder 2100,-.
Ik vind meestal zulke fotos van bepaalde strains wel mooiEen dubbele bloei!Na >10x bloeien voor het eerst tegelijkertijd 2 bloemen. Bijna 3 geweest.
![]()
(hint hint)