ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Canon is een fijn merk met goed glas, maar sommige keuzes in hun bodies zal ik nooit begrijpen. De R5 is ook zoiets, specs zijn prima maar zodra je dat ding (zonder grip) in je handen hebt kan je er amper normaal mee werken, zeker wanneer je er een redelijke prime of 70-200 op draait. Waarom? Wat is de reden dat je zo'n keuze maakt?Omdat ik op zo’n beetje alle vlakken heel erg tevreden ben met mijn RP, ik vind hem erg traag.Tenzij je focus op video ligt zie ik niet in waarom
Goede onderbouwing, 10/10.Omdat ik op zo’n beetje alle vlakken heel erg tevreden ben met mijn RP, ik vind hem erg traag.
Ik vind hem alleen wel erg traag moest er staan.

Elk schroefje los moeten halen, alles gespoeld en geblazen. Nu nog zit er een beetje zand tussen de schroefdraden van de poten. Rest wel weg gekregen.goede lens he! Ik heb hem ook, maar dan in 25mm. Had hem 35mm willen hebben eigenlijk, maar was toen niet op 'voorraad' (tweedehands via cameranu). Heb er mooie plaatjes mee geschoten!Weer een tijdelijke lens gescoord voor een vakantie, dit keer een 35mm f1.4. Maandag voor 12 dagen op huwelijksreis naar Marokko, waarvan 3 dagen lang een tripje door de Sahara. Daar hoort een lichtsterke lens bij voor nachtfotografie, maar ook eentje die een beetje een all-rounder is om niet in zo'n zanderig gebied van lens te moeten verwisselen. Daarna mag die weer op marktplaats voor hetzelfde geld.
![]()
Snel wat jpegs geschoten, goede bokeh. 35mm blijft toch wel mijn keuze als ik één vaste brandpuntafstand zou moeten kiezen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker een fijne lens! Jammer om hem weer weg te doen, maar ik gebruik specifieke lenzen zo weinig dst ik het zonde geld vind. Elke vakantie "huur" ik er 1 en dump het terug op marktplaats.goede lens he! Ik heb hem ook, maar dan in 25mm. Had hem 35mm willen hebben eigenlijk, maar was toen niet op 'voorraad' (tweedehands via cameranu). Heb er mooie plaatjes mee geschoten!
![]()
(hugo is out of focus want dit is een screenshot vanaf mijn portfolio, wou ff snel de foto erbij halen)