Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisterenavond met de hele set-up van extension tube, raynox lens en flitser dit korstmosje nog eens gefotografeerd![]()
Korstmos op een betonenpaal @ 1/125s f/10 ISO 250 in de volle middagzon van rechtsboven met een wit papiertje aan de linkerkant voor wat meer en evenredige verlichting. Net boven ooghoogte dus best rot om goed te fotograferen. Het nodigt wel uit om met een statief in de weer te gaan, misschien onder een heel lichte hoek te fotograferen en te oefenen met focus stacking.
Ik vind het best veel visuele overeenkomsten vertonen met steenkoralen, blijken het beiden ook nog symbiotische wezentjes te zijn, dat wist ik niet van kortsmissen
Allemachtig, wat een extensions op dubbel glaswerkIcm een 50mm macro lens, en extension tube ziet dat er zo uit.
![]()
Kan mij niet voorstellen dat dat ten goede komt van de kwaliteit.Het resultaat vind ik niet tegenvallen. Daarnaast zijn er best veel serieuze marcro fotografen die zo’n voorzetlens af en toe gebruiken. Ik vind hem sowieso wel grappig, hij past in de schroefdraad van mijn RF50mm f/1.8 die mijn dochter regelmatig gebruikt en dat resulteert in een max vergroting van 0,625x en hij neemt los minder ruimte in beslag dan een reserve batterij.Allemachtig, wat een extensions op dubbel glaswerkKan mij niet voorstellen dat dat ten goede komt van de kwaliteit.
Vies beest, maar wel mooi in beeld gebracht.
Wat is dit, bladluis? Wants? Mooi gekaderd.
Geen idee wat het is, hij was een cm breed en iets langer.Wat is dit, bladluis? Wants? Mooi gekaderd.
Mooie foto's uit Blijdorp!
het tweede, een wants