- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Valt dit al onder spam?

Flooding, 2 punt.
Sorry bedoelde 1 punt (dikke vingers).
f4 is een goedkopere variant. Maar jij schiet voornamelijk buiten en met veel licht dus dan is dat een prima optie.Ik zou dan eerder zeggen 104, dan heb je een bredere range?
Wat is f4?
Je kan heel veel kanten op, wat AP-C lezen betreft heb je niet veel keuze, je hebt een adapter ring, dan zou een EF-S 55-250mm kunnen kiezen en anders een RF-S 55-210mmHoi echte fotohelden van DBB. Ik vond foto's maken altijd al leuk, al ben ik er niet geweldig goed in. Voorheen altijd met de telefoon.
Maar daar is verandering in gekomen.
Zoals sommige ongetwijfeld al weten ben ik recent voor het eerst met een echte camera op reis geweest. Een Canon R100 die we als cadeau hebben gekregen.
Nu hebben we daarbij een 18-55 lens en we kunnen een 70-300 lens lenen. Nu denk ik dat jullie het probleem al snel zien, ik merkte dat ik tussen deze lensen in wat tekort kwam.
Ik ben op zoek naar een lens voor normale foto's die ik als standaard op de camera wil hebben, die ook het gat tussen de 18-55 en de zoomlens 70-300 kan overbruggen.
We hopen voor rond de €300-400 zoiets te kunnen kopen.
Kan dat en wat zouden jullie aanraden?
En hier dan ook even wat van mijn favorieten van de vakantie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is f/4, ze zijn goedkoper dan ik dacht.Persoonlijk zou ik niet zo veel moeite hebben met 2de hands.
Hoe zou bijvoorbeeld zoiets zijn?
Canon EF 24 - 105 mm 1.4 IS USM lens / objectief
€ 350,00
![]()
≥ Canon EF 24 - 105 mm 1.4 IS USM lens / objectief — Fotografie | Lenzen en Objectieven — Marktplaats
Canon EF 24 - 105 mm 1.4 IS USM lens / objectiefMet tasje en zonnekap.Gaat weg omdat ik hem al enige tijd niet meer gebruikt heb.link.marktplaats.nl
Ik zie alleen 1-4L staan hoe is dat te vergelijken met f4?
Thnx.
Dat zou geen slechte keuze zijn! Thnx want deze site kende ik niet.Voor dat geld kan ook bijna eentje met garantie kopen.
Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar vind het wel een goede site ter referentie.Dat zou geen slechte keuze zijn! Thnx want deze site kende ik niet.
We kijken nog even en verder ook geen haast, maar de kans is groot dat het deze lens gaat worden.