Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Nikon D90 is qua prijs/kwaliteit prima. Je hoeft eigenlijk niet veel meer uit te geven aan een body (heb zelf meer uitgegeven, maar was omdat ik het echt nodig had -> indoor sportfotografie vereist goede prestaties in snelheid en iso). Je geld liever besteden aan de beste lenzen die je kan vinden. Als je nieuw bent in (digitale) fotografie (op serieus niveau bedoel ik dan) kan je best beginnen met een 50mm f/1.4 of f/1.8 (voor een DX camera zoals de D90 is dat 35 mm). Een zoom objectief klinkt leuk, maar in begin kan je beter 'zoomen' door wat meer rond te lopen, zo leer je veel meer en ben je vaak creatiever. Eenmaal je goed overweg kan met de vaste brandpunt lens kan je gaan denken aan een zoomlens.Wat is een goedkopen DSLR om mee te beginnen ?
bij voorbaat dank...
ik heb er altijd al een willen hebben maar nooit echt in verdiept...
EDIT laat "goekoop" maar zitten , gewoon een prima DSLR camera is van belang...
Ik heb 1 vraag hoe komt het dat ik zelf bij een snelle sluitertijd toch een wazig beel krijg?
Het is dan wel bewolkt en gebruik een lage iso 64-100 sluitertijd 1/200-100 kan nog sneller. Diafragma verandr ik niet veel aan want het doet weining bij mijn camera, dielaat is dus liever op auto staan. Het gaat hier wel om 26x optischezoom met bewolking
Net nog ff 2 kwaaie koppies op de foto gezet met helder weer 26xzoomuit de hand, met een compac cameratje van 250 eu
Erg scherp en zuiver, welke instellingen bij die foto?
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe speelgoed even getest, een Adaptall 70-210mm f3.5 objectief. Zie dat ik wel een zonnekap nodig ga hebben maar verder zeer tevreden over het objectief. Beetje zwaar maar lang niet zo zwaar als vergelijkbare f2.8 objectieven.
Van achter een hek geschoten, kon niet echt een goed standpunt vinden om die kolossale haan er op te krijgen.

Ben je naar de kinderboerderij geweest Eric?
Ik zal snel mijn foto's uit New York plaatsen gemaakt met een Canon EOS-1D Mark III

De kinderboerderij zit aan de overkant
Aardige camera die je daar hebt meegezeuld dan.

Ik heb de godganselijke dag met een statief lopen zeulen en die mocht ik dan weer niet gebruiken op Rockerfeller center en de Empire state![]()