- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Statief? 's nachts of vind je dit ook echt nodig overdag?

Statief? 's nachts of vind je dit ook echt nodig overdag?

Check deze GE-NI-ALE time lapse van 35000 stills.
Tilt&Shift effect is later toegepast. maar wel echt geniaal. gemaakt met een Nikon D3
http://vimeo.com/9679622
De D3 is toch tot 300K cycles getest? Vraag me af hoeveel er nodig waren voor dat filmpje. Sowieso zal het wel een effect hebben op de levensduur ja.
Net een Canon EF 70-200/4.0 L IS USM besteld.
Ben benieuwd![]()

Nee, ben voorlopig tevreden met mijn on-camera flash.Gebruikt iemand hier off-camera flash met van die pocketwizard achtige dingen ofzo?
Ik wil zoiets ook gaan proberen maar zie door de bomen het bos niet wat ik nou wel of niet moet kopen.
Mijn 7D heeft ook built in offcamera flash control alleen dan moet de oncamera flash ook afgaan, en dat wil ik niet altijd.
Verbaast me wel een beetje dat Sony het zo slecht doet in dit segment. Dat de grote marktleiders bij de instapmodellen niet uitblinken had ik wel verwacht. Goede keuze dan die Pentax voor de 'instapper'.
En hoppa in 1 shoot je camera met 1/8 in waarde laten dalen. Die sluiter gaat wel even mee maar een camera met veel sluiteracties is lastiger te verkopen. Verder natuurlijk heel gaaf gedaan maar don't try it at home als je je camera niet volledig wil uitwonen in no time. Zo'n artiest verdient die nieuwe body wel weer terug.
En hij is binnen!
![]()
Sorry voor de crap pic, maar had geen zin om hem van mn camera af te halen...
Ek is bly!
EDIT: Nu past het niet meer in mijn bag
Wordt weer shoppen...wat een hobby![]()