ArnieProportio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag:
Hoe voorkom ik lensflare als ik toch vlakbij een lichtbron wil schieten?
prachtige foto!Holy shit, waar zou dit mee gemaakt zijn?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c4/Hong_Kong_Night_Skyline_non-HDR.jpg

Cool, maar veronderstel niet zelf geschoten want is in Amerika en het zou me verbazen als je oude foto hebt van die straat

Maar is het afgezien van de compactheid van de Panasonic nog andere specificaties die beter zijn? Het formaat vind ik eigenlijk niet zo van belang.Allebei megazooms, bedenk wel dat je met zulke camera's een compromis moet sluiten aan de uiterste waarden aan beide kanten. Ultrawide of ver ingezoomd lever je in op beeldkwaliteit of is de beeldverstoring vrij groot.
Met een Panasonic DMC-TZ7 lever je wat zoombereik in maar heb je nog steeds een 25mm groothoek. Voordeel is dat die camera ook een stuk compacter is dan die megazooms.
Je moet je afvragen of je die zoommogelijkheden van een megazoom veel gaat gebruiken. In eerste instantie lijkt het leuk om zoveel mogelijk zoom te hebben maar in de praktijk zal je merken dat je vooral foto's schiet tussen de 28 (of 24) en 200 mm. Vaak zelfs nog een korter bereik, alleen als je veel sportfotografie of natuurfotografie (dieren) doet heb je meer bereik nodig.