pr!tcorr3tor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss niet echt gepast,heb hier ook geen enkele ervaring mee,maar ik heb geprobeer om op m'n vakantie enkele knappe kiekjes te maken,en zal deze dan maar effe delen,
maar ik denk dat de camera er niet zo geschikt voor is, het is een sony cybershot,ik zou eigenlijk een camera willen waarmee je ferm kan inzoomen en toch nog haarscherpe foto's kan afleveren

He EricR, ik krijg hier nu het Mediamarkt krantje binnen.
Daarin staat de Canon EOS 1000D met 18-55mm en Tamron 55-200mm objectief voor €444,-.
Is dat nog een betere keuze dan de Pentax die jij aanraadde?
Dan kun je beter voor een Canon EOS 450D gaan, de 500D heeft wat mankementen, de EOS 1000D is meer een stunt dan een upgrade.
* Image stabilizer heb je niet nodig, tenzij je hebt Parkinson.
![]()
Mooie foto van je Eric, goede diepte ook. Dit is een foto die ik heb geschoten in Litouwen. Is boven op een spierwitte kerk waar toen veel sneeuw en ijs lag. Vind het zelf wel een mooie foto, al is hij wat donker (maar dat was het toen ook).
Bedankt voor je opmerkingen. Baal ook erg van het scheve. Helaas was het daar zo glad dat er geschaatst kon worden, dus lastig om een goede positie te krijgen.