MuscleMeat

Sticky De Fotohoek

Ik zou zelf voor een rugzak gaan, weet niet wat voor objectieven je hebt natuurlijk.. Maar met 3 of meer objectieven is het verdomd fijn als je het op je rug kan hangen ipv over 1 schouder..

Zelf zoek ik ook naar een upgrade.. Lowepro heeft wel betaalbare mooie spullen vind ik.

http://www.bol.com/nl/p/fastpack-250-black/9000000011298927/

Als je wat meer geld uit kunt geven zou ik voor een Clik gaan, deze bijvoorbeeld

http://www.fotopro24.nl/fotoapparat...k-elite-pro-express-photo-backpack-black.html

Maargoed ik weet natuurlijk niet of je wel een rugzak wilt aangezien het door jouw geposte artikel geen rugzak is volgens mij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
DSC_9058-Edit_zpsde7787d1.jpg

IMGP0238-Edit_zps65214994.jpg

IMGP0210-Edit_zpsd57e9c5c.jpg

IMGP0147-Edit_zpsc70f3e39.jpg

IMGP0191-Edit_zpsf4dbe742.jpg

DSC_8976-Edit_zpsa599935e.jpg

Vandaag in Artis geweest. Mede 'dankzij' de NS redelijk laat daar, heb dus niet alles gezien maar kon toch aardig aan de slag met mijn Pentax Q en Nikon D7000.

Gedeelte geschoten met de Pentax Q + Sigma 300mm f4 APO macro. Door de cropfactor van de Q een equivalent van 1680mm. Moest daardoor wel vanaf statief schieten, soms zover van de bakken waar de dieren zijn gehuisvest dat er constant mensen door je beeld heen lopen. Maar wel een goede combo voor kleiner spul, dat bereik is ongekend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.504
DSC_9091-Edit-Edit_zpsf37c22be.jpg

Mijn fisheye maar weer eens gebruikt, het Station is ook goed bruikbaar voor timelapse omdat er iedere zoveel minuten een tram passeert. Binnenkort dus maar eens terug om daar wat timelapse filmpjes te schieten.

DSC_9091-Edit-Edit_zpsf37c22be.jpg

Mijn fisheye maar weer eens gebruikt, het Station is ook goed bruikbaar voor timelapse omdat er iedere zoveel minuten een tram passeert. Binnenkort dus maar eens terug om daar wat timelapse filmpjes te schieten.

Heel Nice Eric !!
Heeft iets HDR in zich,.. kan het zijn, maar kan zomaar ook een bewerking zijn :o
Al verwacht ik van jou eerder origineel HDR :D

• #1.506
Heel Nice Eric !!
Heeft iets HDR in zich,.. kan het zijn, maar kan zomaar ook een bewerking zijn :o
Al verwacht ik van jou eerder origineel HDR :D

Bewerking :D Uit de hand geschoten omdat ik mijn gimbalhead bij me had en die laat niet toe dat ik objectieven gebruik zonder statiefkoppeling.

• #1.509
  • #1.510
IMGP0132-Edit_zps09bcc848.jpg

Met de Pentax Q, aardig bereik met een teleconverter er bij. Nu omgerekend 2352mm. Wil vanavond ook nog wat shots maken, betere omstandigheden dan overdag. De kraters komen dan een stuk beter tot hun recht.

Super gaaf zeg!

Die foto kan ik met mijn telefoon ook nog wel maken Eric

• #1.514
  • #1.519
nn7443.jpg

Ook mogelijk met de Iphone van z1000 naar het schijnt :D

Terug
Naar boven