Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff we kunnen bijna in meters gaan rekenen ipv in mm bij de brandpuntsafstanden van eric.
Hier een foto van mijn simpele 300mm (okee 450m op aps-c):
http://farm9.staticflickr.com/8403/8677914860_8fbfe9b6da_b.jpg
Beweeglijke diertjes wel, dus knap geschoten!Ik voel mij hopeloos buitengesloten (als niet-vogelfotograaf)![]()

Ik ben een leek op het gebied van fotografie en dergelijke, maar dit lijkt me wel de beste plaats om mijn vragen te stellen.
Aangezien mijn huidige camera het heeft begeven ben ik op zoek naar een vervangen.
Ik heb al wat afgezocht via www.digicamshop.be naar een compact camera maar heb wat moeite om de juiste keuze te maken.
Het merk maakt me opzich niet veel uit, wel had ik graag dat deze een beeldstabilisatie functie heeft, mogelijkheid om in HD te filmen en werkt zonder batterijen.
Handmatig instellen is een leuke toevoeging, mits dit gebruiksvriendelijk is.
Ik zou het voor verschillende doeleinden gebruiken, dus zowel indoor close-up foto's als traditionele pics die je maakt op reis.
Wie oh wie kan me wat bijstaan met advies
Ohja: brute pics hier boven!

Ik zou eerder opteren voor een Nikon p7100. Mocht je het interessant gaan vinden dan kun je met die camera al vrij veel handmatig instellen.
Voor 350 euro heb je natuurlijk al een spiegelreflex met lens, die 100x betere beeldkwaliteit en flexibiliteit oplevert.