HMT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er gezellig uit
Heb je er ondertussen iets meer controle over?

Ik ga er gemakshalve van uit dat je op de M stand fotografeert? Dan is het even zoeken naar een ideale verhouding tussen ISO, sluitertijd en diafragma om een fatsoenlijk uitgelichte achtergrond te krijgen (sluitertijd moet natuurlijk wel onder 1/200 of 1/250 zitten), en vervolgens vul je het onderwerp in met je flitser
Hieronder nog een foto waarvan ik dacht dat deze verloren was gegaan in een harde schijf crash:
![]()

Eentje met mijn nieuwe flitsert.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar gaat het heen met de wereld als zelfs een paar insecten geen privacy meer hebben??![]()
![]()
Heel gave plaat! mooie symetrie, top!
Hoe zijn je Ps skillzz ? anders zou ik denk ik even kijken of je de mensen eruit kunt halen.
Wil ik anders wel ff doen voor je hoor

Had een sx40. Opzich zijn het leuke camera's, maar voor hetzelfde geld koop je een spiegelreflex met een veel betere beeldkwaliteit. Die extreme zoom slaat ook nergens op, niks is namelijk (echt) scherp.
haha dankje, helaas heb ik weer eens ouders die het geweldig vonden dat die zo ver kon inzoomen en daardoor het apparaat hebben gekocht.
Respect voor je macrofotografie, hoewel ik zelf ook in het bezit ben van een 100mm macro lens kan ik het geduld niet opbrengen om hier echt werk van te maken... Mooi om te zien dat anderen dat dus wel kunnen en doen![]()
. Dat vind ik juist het mooie aan macro, lekker op mijn gemakje alles instellen en precies bepalen hoe ik het wil hebben. Zeker als je met hele rustige insecten werkt (vroeg in de ochtend), kun je vrijwel alles doen wat je wilt. Met het maken van één foto kan ik rustig een uurtje zoet zijn.Thanks. Dat vind ik juist het mooie aan macro, lekker op mijn gemakje alles instellen en precies bepalen hoe ik het wil hebben. Zeker als je met hele rustige insecten werkt (vroeg in de ochtend), kun je vrijwel alles doen wat je wilt. Met het maken van één foto kan ik rustig een uurtje zoet zijn.