AndroidHealthClinic

Sticky De Fotohoek

Goeiemorgen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is wel vet Mark. Uit je eigen collectie?

Moooii!

Ben dol lange sluitertijd gebeuren, en mooi zo met die kleuren :)

Zit je trouwens ook op Zoom? Je naam komt je zo bekend voor, maar weet niet of het van het forum is, of omdat ik daar foto's voorbij heb zien komen die indruk maakte

Ah, dan is het gewoon van hier :P
500px kende ik nog niet haha

Aangezien ik geen 50mm f/1.0 lens heb, heb ik maar geprobeerd om het resultaat te simuleren (puur uit verveling) :)

vgjf6.jpg

Vanmorgen op de rommelmarkt meegenomen, gelijk een fotootje van gemaakt met mijn andere old school camera :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.575
DSC_9309-Edit_zps74adfb97.jpg

DSC_9311-Edit_zpsf05933e8.jpg

Buiten gisteren een aantal ballonnen lachgas soldaat maken had ik ook nog wat tijd voor foto's, rest van de Jordaan was me te druk om mijn camera constant om mijn nek te laten hangen.

Me oude buurt, mooie kieken Eric :cool:

Eigengemaakte amsterdammertje :D

Vorige zomer meerdere fotoshoots gedaan op Sint Maarten.

Hier een paar autofoto's die ik genomen heb over enkele jaren heen en daarna bewerkt. De originele foto's zien er niet slecht uit ofzo maar wat nabewerking geeft vaak iets extra mee vind ik en 't is ook een leuke manier om oudere foto's eens van onder het stof te halen :) Al begrijp ik wel dat sommigen hier minder voor te vinden zijn... Camera is een Nikon D80 met 18-70mm kitlens.

Delahaye 135S
28a17h5.jpg

Mini Cooper
2ir9l5.jpg

Ferrari 250 GTO (Nick Mason)
23o7le.jpg

Ferrari 250 GT SWB (Short Wheel Base)
1zozwop.jpg

Ford Falcon
2yose8z.jpg

50's Formule 1
j9m44i.jpg

Hier een paar autofoto's die ik genomen heb over enkele jaren heen en daarna bewerkt. De originele foto's zien er niet slecht uit ofzo maar wat nabewerking geeft vaak iets extra mee vind ik en 't is ook een leuke manier om oudere foto's eens van onder het stof te halen :) Al begrijp ik wel dat sommigen hier minder voor te vinden zijn... Camera is een Nikon D80 met 18-70mm kitlens.

Delahaye 135S
28a17h5.jpg

Mini Cooper
2ir9l5.jpg

Ferrari 250 GTO (Nick Mason)
23o7le.jpg

Ferrari 250 GT SWB (Short Wheel Base)
1zozwop.jpg

Ford Falcon
2yose8z.jpg

50's Formule 1
j9m44i.jpg

Fantastische foto's zeg. Heerlijk old school sfeertje en mooie machines.

Terug
Naar boven