markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moooii!
Ben dol lange sluitertijd gebeuren, en mooi zo met die kleuren![]()
Zit je trouwens ook op Zoom? Je naam komt je zo bekend voor, maar weet niet of het van het forum is, of omdat ik daar foto's voorbij heb zien komen die indruk maakte
Zit je trouwens ook op Zoom? Je naam komt je zo bekend voor, maar weet niet of het van het forum is, of omdat ik daar foto's voorbij heb zien komen die indruk maakte
Niet echt, is meer dat ik kan genieten van mooie plaatjes en het leuk vind om daar rond te snuffelen

Niet echt, is meer dat ik kan genieten van mooie plaatjes en het leuk vind om daar rond te snuffelen![]()

Aangezien ik geen 50mm f/1.0 lens heb, heb ik maar geprobeerd om het resultaat te simuleren (puur uit verveling)
![]()

Vanmorgen op de rommelmarkt meegenomen, gelijk een fotootje van gemaakt met mijn andere old school camera.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.
Al begrijp ik wel dat sommigen hier minder voor te vinden zijn... Camera is een Nikon D80 met 18-70mm kitlens.Hier een paar autofoto's die ik genomen heb over enkele jaren heen en daarna bewerkt. De originele foto's zien er niet slecht uit ofzo maar wat nabewerking geeft vaak iets extra mee vind ik en 't is ook een leuke manier om oudere foto's eens van onder het stof te halenAl begrijp ik wel dat sommigen hier minder voor te vinden zijn... Camera is een Nikon D80 met 18-70mm kitlens.
Delahaye 135S
![]()
Mini Cooper
![]()
Ferrari 250 GTO (Nick Mason)
![]()
Ferrari 250 GT SWB (Short Wheel Base)
![]()
Ford Falcon
![]()
50's Formule 1
![]()