- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet om je te bashen op wat voor manier dan ook, maar serieus dat je hier voor gaat kuren?? Ik weet dat je pic 1 jaar oud is maar dan nog...
Ik plaatste zo een opmerking echt niet om te bashen. Maar ik zal het uitleggen, ik zie het zo stel hij zou nog een jaar of 2 hadden getrained dan was die al op het zelfde niveau. Misschien niet met gewicht, maar het zou er zeker goed uitzien. Veel mensen hier staren zich dood op gewicht. Het feit dat hij zelf al aan geeft dat hij ontevreden is en zich dik voelt geeft daarbij al heel wat aan. Ik weet zeker dat als hij 5 tot 10 kg minder woog en wat meer definitie had, dat hij dan meer tevreden zou zijn dan dat hij nu is.

Word er ook moe van maar 't is echt belachelijk hoe mensen met een ecto fysiek hier kunnen zeggen : hoe kun je daar nou voor gekuurd hebben. Op de hele discussie zou opzich gewoon een ban gezet moeten worden.
en door foto's waar mensen 3x buffer op lijken). Voor 99.9999% geld dat als je een fysiek met een "wow"-factor wilt je aardige hoeveelheden AAS nodig hebt.Denk dat het een combinatie is van hoge verwachtingen bij simpele kuurtjes + het beeld dat velen hebben van wat er naturel te behalen valt (wat dus komt door alle true naturalsen door foto's waar mensen 3x buffer op lijken). Voor 99.9999% geld dat als je een fysiek met een "wow"-factor wilt je aardige hoeveelheden AAS nodig hebt.

Idd , komt er nog eens bij dat hij zelf 10 kilo lichter is als little daddy en 8 cm langer.
LD is dus pakken buffer.
---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:06 ----------
Dat geloof je nu toch zelf niet. Ik wil zelf in ieder geval geen 10 kilo aan massa inleveren voor wat definitie.
Hij vind zich te dik op 14/15 % ... ik denk dat de meeste hun wel dik voelen op dit vp als ze droger gewoon zijn. 15% is verre van dik.

Nou nou nou..Donderstraal toch een eind op ik ken je niet eens maar durf er op te wedden dat je hele telefoon en comp volstaan met jou vanuit alle hoeken zo onzeker dat je bent.

Never nooit 84kg bij 1m74. Mijn avatar is 81kg bij 1m77 en ik lijk 3x zo buff als jou...
1 Februari 2014 train ik exact 3 jaar dedicated. Jaar voordien eens een maandje of 2 getraind maar was niet echt serieus te noemen.

Op tijd eens carbloaden om niet te plat te worden. 3-4 dagen low carb en dan 500g rijst met wat zout naar binnen werken = win
En wat betreft de discussie over massa. Ik zou ook snel wat extra kilo's kunnen gainen. Maar is dat wat je wil? Iedereen wil toch liever kwaliteitsmassa?