Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Goede armen man!

Ik had eigenlijk ook zo een platte borst, maar heb deze goed kunnen bijtrekken. Je moet gewoon bij borsttrainingen (eigenlijk bij elke training) je ego opzij zetten.

Enkele tips:

1. Focus je op het 'squeezen' ipv op het gewicht dat je verplaatst
2. Neem barbells niet overdreven wijd zoals zovelen
3. Focus je op het begin van de rom en lock niet steeds uit bij elke rep
4. Steek bij eender welke fly beweging je borst goed vooruit zodat je je schouders uitschakelt in de beweging
5. Verhoog de frequentie. Voor mij is 1x per week borst trainen te weinig stimulerend.

Thanks!

Goede armen man!

Ik had eigenlijk ook zo een platte borst, maar heb deze goed kunnen bijtrekken. Je moet gewoon bij borsttrainingen (eigenlijk bij elke training) je ego opzij zetten.

Enkele tips:

1. Focus je op het 'squeezen' ipv op het gewicht dat je verplaatst
2. Neem barbells niet overdreven wijd zoals zovelen
3. Focus je op het begin van de rom en lock niet steeds uit bij elke rep
4. Steek bij eender welke fly beweging je borst goed vooruit zodat je je schouders uitschakelt in de beweging
5. Verhoog de frequentie. Voor mij is 1x per week borst trainen te weinig stimulerend.

Goeie tips, ga ik ook eens proberen met me zwakke borst.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Laatst genomen foto:

Fysiek van nu, aantal trainingen afgelopen 2-3 maanden zijn op 2 handen te tellen :(

887BCD7C-C1DE-4967-9FBD-F1A84A913D98_zpsftknioss.jpg

Goed scherp man, ideaal om massa op te bouwen! Jullie Nederlanders zijn allemaal zo lang ook e :D

dikke schouders wess

Oude foto's alweer. Pak minder vet iig

5np6bq.jpg

2hrepkx.jpg

Goeie tips, ga ik ook eens proberen met me zwakke borst.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Laatst genomen foto:

Fysiek van nu, aantal trainingen afgelopen 2-3 maanden zijn op 2 handen te tellen :(

887BCD7C-C1DE-4967-9FBD-F1A84A913D98_zpsftknioss.jpg

Nice je hebt ongeveer zelfde fysiek als mij je staat alleen iets droger . Netjes ;)

Random foto na het opstaan, lijnen in mijn schouders/rug vallen een beetje weg door de kwaliteit. En schouders lijken kleiner door de houding van mijn armen. Maar vond hem zelf wel tof..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lats harder aanpakken wess, lopen duidlijk achter.
Train je rug op een aparte dag ;)

....

Laatst bewerkt:
Wow, dat is pas massa!

Ik post hem vanavond opnieuw , ging wat fout op mn phone met hem te knippen.

Ik heb hem gezien! :D

Aangezien ik poseren meer iets voor vrouwelijke homo's vind en ik me meer met mannelijke homo's associeer hier 2 plaatjes van Ivo op zijn gisteren geverfde brommer.

25f0k00.jpg

1t1s7s.jpg

lats harder aanpakken wess, lopen duidlijk achter.
Train je rug op een aparte dag ;)

Alles loopt flink achter momenteel. Komt omdat fitness even op een laag pitje staat.
Rug heeft er beter bij gestaan:
C61414F4-8784-41F3-BC02-98C568302DCB-26542-000012D192DA769C_zpsf67d1224.jpg

Maar komt wel weer!
Bedankt voor de tip!

spring maar achter op bij mij, samen op me motorfiets.

Idd wess hier is je rug pakken peter ;) Je rug zal wel snel terugkomen.

---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

Aangezien ik poseren meer iets voor vrouwelijke homo's vind en ik me meer met mannelijke homo's associeer hier 2 plaatjes van Ivo op zijn gisteren geverfde brommer.

kawasaki classic ? :)

Terug
Naar boven