JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja.. Als iemand daadwerkelijk zn brood zou verdienen met dit.. Dan zou ik daar weer iets anders tegen over staan maar ja... Ik vind het daadwerkelijk een heel achterlijk gebeuren haha.
Mja.. Als iemand daadwerkelijk zn brood zou verdienen met dit.. Dan zou ik daar weer iets anders tegen over staan maar ja... Ik vind het daadwerkelijk een heel achterlijk gebeuren haha.

Nou die zegt natty en komt met negatieve dopingtesten af

Nou die zegt natty en komt met negatieve dopingtesten af![]()

ik kan er alleen nog maar om lachen.. Het is net als met de katholieke kerk, de hypocrisie
![]()
Hypocrisie is idd gewoon lachwekkend en overal in de wereld aanwezig.
Onderstaande foto is nog een voorbeeld van iemand die overduidelijk doping neemt, maar dat ook luidkeels ontkent.
![]()
ALLE BODYBUILDERS ZIJN NARCISTISCHE LEEGHOOFDEN EN ALLE POWERLIFTERS ZIJN DIK.
Zo. Het is immers vrijdag.
Strafpunt voor het beledigen van moderatorsEn Sanca heeft een lelijke baard!!!!
Ow, was dat er over?

Yep...
Toen @flexx123 zijn kuurlog de nummer 1 werd hoopte ik nog dat hij zou inzien dat hij ook moest starten om aan de top te blijven maar helaas weten we hoe dat afgelopen isMarvin neemt zijn log niet naar 2.0, dus dat is een uitstervend ras geworden helaas![]()

Toen @flexx123 zijn kuurlog de nummer 1 werd hoopte ik nog dat hij zou inzien dat hij ook moest starten om aan de top te blijven maar helaas weten we hoe dat afgelopen is
#neverforget