- Waardering
- 6.327
Train altijd met muziek, heerlijk.Vind mensen die met muziek op trainen überhaupt asociaal..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train altijd met muziek, heerlijk.Vind mensen die met muziek op trainen überhaupt asociaal..![]()

Ik ook, maar niet met oordoppen, gewoon je boomblaster meenemen![]()

Cassettebandjes mee ook?
Tegenwoordig he ben er Bluetooth JBL speakertje.![]()

Inb4 asociaal, ik ben zo sociaal in de sportschool dat ik zonder koptelefoon die de wereld afschermt 4u in de gym rond hangt.Vind mensen die met muziek op trainen überhaupt asociaal..![]()
Ik train ook altijd met muziek. Vind het ook bloedirritant als mensen mij willen aanspreken dus als ik muziek luister kan ik doen alsof ik ze niet versta.

Ik train ook altijd met muziek. Vind het ook bloedirritant als mensen mij willen aanspreken dus als ik muziek luister kan ik doen alsof ik ze niet versta.
Ik vind dat oprecht irritant als je wilt vragen hoe lang iemand nog bezig is (die al een half uur in het cablestation bivakkeert bijv.), dat je ze bij wijze van spreken bijna een stomp moet geven willen ze hun oordopjes uit doen en het fatsoen hebben om even te antwoorden...
Maargoed, onze gym is dan ook dusdanig druk dat je iedere 10 minuten bijna moet vragen hoe lang iemand nog bezig is omdat alles bezet is.

In mijn gym is dat geen probleem. Van alle apparaten ruim genoeg gelukkigIk vind dat oprecht irritant als je wilt vragen hoe lang iemand nog bezig is (die al een half uur in het cablestation bivakkeert bijv.), dat je ze bij wijze van spreken bijna een stomp moet geven willen ze hun oordopjes uit doen en het fatsoen hebben om even te antwoorden...
Maargoed, onze gym is dan ook dusdanig druk dat je iedere 10 minuten bijna moet vragen hoe lang iemand nog bezig is omdat alles bezet is.
Gelukkig heb je mij daarvoor en is een blik terwijl je op zo'n aso afloopt al genoeg![]()
dan rennen ze idd al bijna weg.. NEEEEE, IK GEBRUIK 'M NIET MEERRRR!!!In mijn gym is dat geen probleem. Van alle apparaten ruim genoeg gelukkig
In mijn gym is dat geen probleem. Van alle apparaten ruim genoeg gelukkig

Maar daarvoor moet je dan wel helemaal in the middle of nowhere gaan wonen![]()
Ik blijf iemand net zo lang aanstaren rn blijf ernaast te staan wachten als ik vind dat iemand te lang ergens bezig is.
Aso eerste klas.
Als ik een x aantal sets moet doen, dan doe ik dat. Als anderen vinden dat dat te lang duurt, hebben ze pech. Ik bepaal zelf wel hoe lang ik train en met welk materiaal. Als ik weet dat ik nog lang bezig ben, bied ik ze meestal wel aan om mee te doen. Maar gek genoeg willen veel mensen dat niet.Dan had je bij mij lang kunnen starenAls ik een x aantal sets moet doen, dan doe ik dat. Als anderen vinden dat dat te lang duurt, hebben ze pech. Ik bepaal zelf wel hoe lang ik train en met welk materiaal. Als ik weet dat ik nog lang bezig ben, bied ik ze meestal wel aan om mee te doen. Maar gek genoeg willen veel mensen dat niet.
Of ze nou willen of niet 
Dan had je bij mij lang kunnen starenAls ik een x aantal sets moet doen, dan doe ik dat. Als anderen vinden dat dat te lang duurt, hebben ze pech. Ik bepaal zelf wel hoe lang ik train en met welk materiaal. Als ik weet dat ik nog lang bezig ben, bied ik ze meestal wel aan om mee te doen. Maar gek genoeg willen veel mensen dat niet.