XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Even voor mijn beeldvorming; Is dit flexed? Buik aangespannen enzo? Ik kan het overigens niet inschatten hoor. Dat laat ik aan de profs...
Is wel flexed

Bovenaan oke lean, buik hangt best nog wat aan. Ik zie dat je in het verleden best vet bent geweest als ik zo cru mag zijn.

Heb je gyno of is het gewoon puffy?
Ja klopt. Kan rond mijn buik best veel vel vastpakken dus hoop dat ik op een laag vetpercentage strakke and krijg te zijn.

Tepeld zijn altijd al puffy geweest. In het verleden ooit eens gyno gehad maar momenteel niet. Onderkant borst zit wel redelijk wat vet.

Is wel flexed

Ja klopt. Kan rond mijn buik best veel vel vastpakken dus hoop dat ik op een laag vetpercentage strakke and krijg te zijn.

Tepeld zijn altijd al puffy geweest. In het verleden ooit eens gyno gehad maar momenteel niet. Onderkant borst zit wel redelijk wat vet.

Gewoon zorgen dat je harde nipnips hebt als de foto's worden gemaakt ;)

Tijdens de chest workout van vandaag, had wel een goede pomp te pakken

Screenshot_20180514-204452_Video Player.jpg

Sporten met je horloge om?

Rustig in de gym, gelukkig (nog wel). Het kwam toevallig zo uit dat ik Chest/Biceps in de planning had; dat probeer in normaal te vermijden op de maandag, maar nu kon ik dus Benchen zonder te wachten.
IMG_20180514_171940.jpg

Rustig in de gym, gelukkig (nog wel). Het kwam toevallig zo uit dat ik Chest/Biceps in de planning had; dat probeer in normaal te vermijden op de maandag, maar nu kon ik dus Benchen zonder te wachten.
IMG_20180514_171940.jpg
Ben ik de enige die het niet begrijpt dat mensen met zo een headset trainen..

Mijn kop zou in de fik staan van de warmte!

Terug
Naar boven