- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
pun intended?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pun intended?
Is wel flexedEven voor mijn beeldvorming; Is dit flexed? Buik aangespannen enzo? Ik kan het overigens niet inschatten hoor. Dat laat ik aan de profs...
Ja klopt. Kan rond mijn buik best veel vel vastpakken dus hoop dat ik op een laag vetpercentage strakke and krijg te zijn.Bovenaan oke lean, buik hangt best nog wat aan. Ik zie dat je in het verleden best vet bent geweest als ik zo cru mag zijn.
Heb je gyno of is het gewoon puffy?
Is wel flexed
Ja klopt. Kan rond mijn buik best veel vel vastpakken dus hoop dat ik op een laag vetpercentage strakke and krijg te zijn.
Tepeld zijn altijd al puffy geweest. In het verleden ooit eens gyno gehad maar momenteel niet. Onderkant borst zit wel redelijk wat vet.

Dat mag.Enkel anekdotisch bewijs. Daar mogen we dus zeer sceptisch over zijn.
Maakt geen reet uit toch, je gelooft het toch niet. Blijf lekker dromen.Wat wordt er in het amateur voetbal gebruikt dan? Ik geloof het niet echt.
Mijn gedachte. Enne vet percentage schat ik rond de 13%Bovenaan oke lean, buik hangt best nog wat aan. Ik zie dat je in het verleden best vet bent geweest als ik zo cru mag zijn.
Heb je gyno of is het gewoon puffy?
Waarom niet? Is geen fancy horloge ofzo
Denk zeker nog wel 15 aangezien het ook flexed is en alles nog best vettig oogt![]()
Naar aanleiding van bovenstaande foto's. Hoe hoog schatten jullie mijn vetpercentage?
Ben ik de enige die het niet begrijpt dat mensen met zo een headset trainen..Rustig in de gym, gelukkig (nog wel). Het kwam toevallig zo uit dat ik Chest/Biceps in de planning had; dat probeer in normaal te vermijden op de maandag, maar nu kon ik dus Benchen zonder te wachten.
![]()
Ben ik de enige die het niet begrijpt dat mensen met zo een headset trainen..
Mijn kop zou in de fik staan van de warmte!

Doe ik gelukkig niet zo vaakVind mensen die met muziek op trainen überhaupt asociaal..![]()

Vind mensen die met muziek op trainen überhaupt asociaal..![]()

En dat is tegenwoordig ook helemaal niet meer badass!![]()