MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

f**k internethelden, ga trainen! In de gym gebeurt het (en in de keuken), niet hier.
:wl::eating:

Alle nattys zijn
Het is ook nooit goed:

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik geen AAS = fake natty

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik wel AAS = Kon je deze fysiek niet zonder behalen? Waarom nu al AAS, enz...

Je moet ook minimaal 20 kilo boven je lengte wegen om aas te mogen gebruiken
Dbb standards

Leuke vakantie gehad?

Btw, natty of niet?
Zeker weten!
zo natural als een zak paprika chips

Non natty hairline detected.
Aan mijn hair line is gelukkig nog niks veranderd. Wel al 5 jaar dit kapsel.

Thanks! Als je dan eens 2 weken niet in je gym komt besef je hoe vertekend je beeld is in vergelijking met de werkelijkheid. Normaal zie ik elke dag buffels in de gym of in mijn omgeving maar op vakantie eigenlijk nauwelijks brede gasten gezien en dan besef je toch wel dat je opvalt in zo'n stad en het serieuze krachtsportwereldje maar erg klein is.

Zeker weten!
zo natural als een zak paprika chips

Aan mijn hair line is gelukkig nog niks veranderd. Wel al 5 jaar dit kapsel.

het serieuze krachtsportwereldje maar erg klein is.

Hoe kleiner hoe liever ik het heb. Tis al veel te groot worden vind ik tov 26j geleden.
Nu ja de serieuze krachtsportwereld is wel nog klein. Tis al de rest die er is bijgekomen eigenlijk :)

De ik wil snel breed worden maar heb er niet veel voor over crowd :)

Consider this: in een klassiek onderzoek naar de effecten op spiergroei, van gewichtentraining en AAS gebruik, bleek dat de controle groep DIE NIET HAD GETRAIND MAAR WEL AAS HAD GEBRUIKT, relatief gezien een veel grotere spiergroei had gehad dan de groep DIE WEL HAD GETRAIND EN NIET HAD GEBRUIKT. Deze discussie houdt nooit op zolang mensen die aan een wedstrijd deelnemen die open is voor gebuikers en niet-gebruikers, onduidelijk doen over hun gebruik.
Deze vergeten te citeren. Leef en laten leven denk ik. Of het nou natural is of niet. De prestatie van @The Admiral is gewoon zeer knap. Hij heeft een goed fysiek neergezet en zijn weg daar naartoe is voor mij irrelevant. Ik ben er bijvoorbeeld vrij open over maar snap het ook als mensen dat niet zijn. Het probleem is dat er in Nederland een taboe over het hele onderwerp heerst. Als dat niet zo zou zijn zou dat alles een stuk makkelijker maken.

Consider this: in een klassiek onderzoek naar de effecten op spiergroei, van gewichtentraining en AAS gebruik, bleek dat de controle groep DIE NIET HAD GETRAIND MAAR WEL AAS HAD GEBRUIKT, relatief gezien een veel grotere spiergroei had gehad dan de groep DIE WEL HAD GETRAIND EN NIET HAD GEBRUIKT. Deze discussie houdt nooit op zolang mensen die aan een wedstrijd deelnemen die open is voor gebuikers en niet-gebruikers, onduidelijk doen over hun gebruik.
Voor de geïnteresseerden: https://peterbond.nl/word-gespierder-anabolen-zonder-daarbij-trainen/

Wat moet koning, keizer, Admiral doen om DBB te overtuigen van zijn nattyheid?

Terug
Naar boven