XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Aangezien dit het foto topic is en iedereen wel klaar is met deze discussie. Ik ben terug van vakantie en komende week start de begeleiding bij Jeffrey Latour. Time for some gains.

inb4 waarom is je shirt nog aan

20180728_225034.jpg
Non natty hairline detected.

Ik gebruik al meer dan 5 jaar en heb nergens striae, ik ben dan ook nooit 20kg in 3 maanden gegroeid, hetgeen natuurlijk de reden is dat hij striae heeft gekregen.

Anyway, het doet er in the end niks toe toch, die gozer heeft een topfysiek en dat op die leeftijd vind ik bewonderenswaardig! De rest is in onze sport bijzaak imo :)

Zeker terechte nummer 1 in dit deelnemersveld!

Ik krijg sinds ik boven de 95 kilo ben stria het begon met een klein streepje voorkant schouder en is nu een cm of 6 en elke zoveel weken komt er weer wat nieuw paars bij. Terwijl ik op de scale al een tijdje op 105 106 blijf steken.

• Like
Waarderingen: Vonk
Aangezien dit het foto topic is en iedereen wel klaar is met deze discussie. Ik ben terug van vakantie en komende week start de begeleiding bij Jeffrey Latour. Time for some gains.

20180728_225034.jpg

Consider this: in een klassiek onderzoek naar de effecten op spiergroei, van gewichtentraining en AAS gebruik, bleek dat de controle groep DIE NIET HAD GETRAIND MAAR WEL AAS HAD GEBRUIKT, relatief gezien een veel grotere spiergroei had gehad dan de groep DIE WEL HAD GETRAIND EN NIET HAD GEBRUIKT. Deze discussie houdt nooit op zolang mensen die aan een wedstrijd deelnemen die open is voor gebuikers en niet-gebruikers, onduidelijk doen over hun gebruik.

Nog meer respect dat je dit naturel hebt bereikt.

Als je bericht gemeend is, thanks.
Als je sarcastisch bent, hoe moet ik het dan interpreteren? Zuigt mijn fysiek of beschuldig je me van fake natty. In het laatste geval aanzie ik het ook als een compliment :-) Anyway, ik blijf verder werken aan mijn schouders en benen. Dat vind ik mijn zwakke spiergroepen.

Meteen opbiechten dat ik op de foto droger en vasculairder lijk dan IRL dankzij de hitte en de goede belichting.

Idd, ik ga mijn hoofd volgende week kaal scheren omdat mijn haarlijn midden op mijn hoofd begint terwijl ik nog maar 24 ben.
Zit in de familie denk ik want heb nog nooit anabolen gebruikt.

Ik heb steeds een volle kop haar gehad met een normaal begin van mijn haargrens (dus niet halverwege mijn hoofd. Jammer genoeg wel met diepere inhammen als normaal. Dat zuigt vooral omdat je als tiener (en later in je leven ook) minder keuze in kapsels hebt. Het betekent niet dat ik roids heb gebruikt en ik zal dus ook bij anderen dat niet als "het bewijs" aanhalen.

Inderdaad precies hetzelfde bij mij al vanaf m'n 20-21e. Ken ook mensen die al beginnend kaal werden voor hun 20e. Dat het hier als argument voor roids gebruikt wordt is compleet belachelijk. Daarbij ervaart niet iedereen haaruitval na AAS gebruik. Als mensen iemand voor niet natty uitmaken dienen ze wel met duidelijke redenen te komen, niet met halve argumenten en aannames.

Precies!

Voor mij zijn er meer tekenen dat hij niet gebruikt dan wel.

- vasculariteit ontbreekt, zeker op zo’n laag vp
- acne is nergens te bekennen, ik ken niemand die kuurt en acne vrij is
- spiergroepen die het meest androgeen gevoelige receptoren hebben lopen nergens voor bij hem

Anyway, van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel, zelfs met zulke gains in korte tijd.

Niemand kan verder ook ontkrachten dat hij weet waar hij mee bezig is en wellicht tot een zeer klein groepje mensen in de wereld behoort met uitzonderlijke genen. Icm zijn dedicatie op gebied van voeding, training als ook zijn leeftijd maakt dit alles gewoon zeer goed mogelijk in mijn ogen.

Maar iedereen heeft recht op zijn of haar bedenkingen natuurlijk ;)

Helemaal mee eens :-)

Laatst bewerkt:
Ahhh kijk.. daar is @Pren
Iemand die altijd flink salty reageert zodra iemand een degelijk lichaam heeft en het woord 'natty' hierbij vermeld.
Volgens mij ben jij zo iemand die liters AAS heeft weggespoten en nog steeds een kutfysiek heeft.
Dus omdat het jou niet lukt.. zou het bij niemand moeten lukken?

Correct me if i'm wrong

De dosering van AAS wordt niet in liters, maar in mg uitgedrukt.

Ligt eraan hoe groot je wilt worden toch? :D

A gallon of steroids a day keeps the catabolism away.

Minder ook wel gelukkig :p

55732B49-D2FE-4571-A6F7-339AAA6BBF69.jpeg

Het gaat toch om de sport? Het boeit toch niet of iemand AAS, vitamines, eiwit of zilveren elfjespis neemt?

Knallen en foto’s posten. Zie een foto voor echte die hards.

Laatst bewerkt:
je vergeet de hasjteck :(

20180728_225034.jpg
Ziek buff man!

Het is ook nooit goed:

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik geen AAS = fake natty

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik wel AAS = Kon je deze fysiek niet zonder behalen? Waarom nu al AAS, enz...

Laatst bewerkt:
Het is ook nooit goed:

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik geen AAS = fake natty

- ik heb een redelijke fysiek en gebruik wel AAS = Kon je deze fysiek niet zonder behalen? Waarom nu al AAS, enz...

Das het probleem met mensen. Ze hebben zowieso altijd commentaar. En das in alles zo.

Zeg je ik wil een knappe vriendin dan zeggen ze dat je oppervlakkig bent. Kijk je niet naar het uiterlijk en is je vriendin niet knap dan hebben diezelfde mensen ook weer commentaar :)

Das het probleem met mensen. Ze hebben zowieso altijd commentaar. En das in alles zo.

Zeg je ik wil een knappe vriendin dan zeggen ze dat je oppervlakkig bent. Kijk je niet naar het uiterlijk en is je vriendin niet knap dan hebben diezelfde mensen ook weer commentaar :)

Sowieso pas op voordat bertje er weer over gaat zeuren. @Bert

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven