AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee dat snap ik. Maar als het goed in verhouding is is het wel een bizar zicht. Er zijn weinig mensen die ik ken met zulke armen.

48 cm (gespannen) is een mooie omtrek maar toch niet zo ongelooflijk zeldzaam? Ik zat op +-91 kg, 1m74 en 10% vet ook met een armomtrek van 47cm.

48 cm (ongespannen) is vrij uniek idd :)

Ik was geenszins ripped, als je ripped armen hebt dan is het wel sick.
Ja idd. Aangespannen vind ik het ook nog wel indrukwekkend. @Tidus FFX ken jij veel mensen die er zo bij lopen?

Bij mij is het btw aangespannen 42cm. En ik ben niet ripped. Eerder vet :-p

Zit in de cut. Ben nu in 2 maanden van 17,3 naar 13,3% gegaan. Armen zijn niet geslonken. Wel droger

Ja idd. Aangespannen vind ik het ook nog wel indrukwekkend. @Tidus FFX ken jij veel mensen die er zo bij lopen?

Bij mij is het btw aangespannen 42cm. En ik ben niet ripped. Eerder vet :-p

Zit in de cut. Ben nu in 2 maanden van 17,3 naar 13,3% gegaan. Armen zijn niet geslonken. Wel droger

Ik wil me effe opnieuw uitdrukken want ik lijk @Derksen zijn armomtrek af te kraken... wat dus niet mijn bedoeling is.

Wat ik bedoel is dat voor iemand die anabolen gebruikt (vooral mensen die blasten/cruisen) een armomtrek van +45cm niet uitzonderlijk is. Voor een naturel is dat idd heel uitzonderlijk en bewonderenswaardig.

Ik drukte me uit met een verkeerde context in mijn hoofd :)

Wat ik bedoel is dat voor iemand die anabolen gebruikt (vooral mensen die blasten/cruisen) een armomtrek van +45cm niet uitzonderlijk is. Voor een naturel is dat idd heel uitzonderlijk en bewonderenswaardig.
Er is wel een verschil tussen op 10% staan en op 22%. Scheelt ook de nodige cm. :roflol:
Ik wil me effe opnieuw uitdrukken want ik lijk @Derksen zijn armomtrek af te kraken... wat dus niet mijn bedoeling is.
Nee man zo vatte ik het niet op. Thnx anyway.

48 cm (gespannen) is een mooie omtrek maar toch niet zo ongelooflijk zeldzaam? Ik zat op +-91 kg, 1m74 en 10% vet ook met een armomtrek van 47cm.

48 cm (ongespannen) is vrij uniek idd :)

Van de winter had ik 47cm, bij 115kg BW en ongeveer 20% BF, natural en raw.

Derksen heb je een foto van jezelf, ben wel benieuwd.

tja onderarmen , gewoon veel zwaaien met een hamer . zelfs bij de meest ecto jochies beginnen na een tijdje die onderarmen" buffer "te worden

Ik drukte me uit met een verkeerde context in mijn hoofd :)
Zo had ik het ook niet gelezen haha.

Maar wat betekent blasten/cruisen BTW?

BTW hier een picca van zojuist

IMG_20180926_201705.jpg

Terug
Naar boven