XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mijn weekend is vooral saai als ik op zondag de hele dag met een kater en als een zombie rondloop... :nut::nanner::help:

Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen :o

Mijn collega’s heb ik echt leren kennen toen we met rode wangetjes aangeschoten slap aan het ouwehoeren waren. Dat soort avonden zijn nooit voorgekomen op appelsap.

Je klinkt als de ultieme moraalridder nu :p

Vet inname heeft evenzo een effect op insuline gevoeligheid wellicht sterker zelfs in sommige situaties

Maar in de absence van koolhydraten zorgt vetinname niet voor een verslechterde insuline gevoeligheid, toch? Wat verklaart het feit dan dat je bij low carb of keto ineens super sensitive bent voor koolhydraten (als we het even puur over spier hebben)?

Klopt. Precies de rede waarom een keto dieet niet werkt als je insulinepieken wilt vermijden
Eiwitten idem dito als ik mij niet vergis? Whey kan immers ook een significante insulinepiek veroorzaken.

Dat is o.a. de reden dat heel veel personen het keto dieet niet correct volgen. Je moet je eiwitten namelijk verlagen, dit durven veel alleen niet.

Dat is o.a. de reden dat heel veel personen het keto dieet niet correct volgen. Je moet je eiwitten namelijk verlagen, dit durven veel alleen niet.

Dit is wel interessant... Ik ben sinds kort "Keto-mod" bezig en vraag mij heel erg af hoe dit kan samengaan met trainen voor massa! Mocht je meer info of ervaring hebben PM me dan... :)

Alcohol voor 99% vervangen voor g :hedbang:

Ideale wereld. Maar je kunt zeggen over alcohol wat je wilt. Het is lekker en leuk vormgegeven. Stel eens voor dat op kantoor de doseerspuitjes en glazen sap tevoorschijnkomen. En dan PROOST terwijl we met een misselijk gezicht dat slijmerige lauwwarme zeewater wegspoelen. Nou nee..

Als boddibilders zijn we al ver verwijderd van de gemiddelde maatschappij met die rare hobby. Wees dan ook geen saaie kut en drink lekker mee als dat gepast is.

Mijn ongezouten mening. No pun intended :o

Mijn collega’s heb ik echt leren kennen toen we met rode wangetjes aangeschoten slap aan het ouwehoeren waren. Dat soort avonden zijn nooit voorgekomen op appelsap.

Je klinkt als de ultieme moraalridder nu :p
Wees dan ook geen saaie kut en drink lekker mee als dat gepast is.
Wat een rare gedachtengang heb jij :roflol:
Als je collega’s alcohol drinken moet je maar meedoen omdat dit leuk is? Dus als ze met mij naar mijn gym komen zetten ze ook maar een injectie tren want dat is normaal is mijn gym? Ik denk dat iedereen toch lekker zelf moet weten wat die doet. Leef en laten leven en vooral doen wat je lekker zelf wilt i.p.v. wat als normaal gezien wordt. In jouw ogen in dit geval want ik vind alcohol drinken bij elke mogelijke gelegenheid niet normaal. Sterker nog, een gelegenheid zoeken om te drinken zie ik zelfs eerder als verslaving.

Wat een rare gedachtengang heb jij :roflol:
Als je collega’s alcohol drinken moet je maar meedoen omdat dit leuk is? Dus als ze met mij naar mijn gym komen zetten ze ook maar een injectie tren want dat is normaal is mijn gym? Ik denk dat iedereen toch lekker zelf moet weten wat die doet. Leef en laten leven en vooral doen wat je lekker zelf wilt i.p.v. wat als normaal gezien wordt. In jouw ogen in dit geval want ik vind alcohol drinken bij elke mogelijke gelegenheid niet normaal. Sterker nog, een gelegenheid zoeken om te drinken zie ik zelfs eerder als verslaving.

Iedereen moet zeker doen wat die wilt. Maar de vergelijking met tren zetten.. Mijn punt is dat alcohol drinken maatschappelijk heel normaal is. Dat is een feit. En helaas ben je buitenbeentje als je niet meedoet, ook een feit. En een saaie kut, maar dat is mijn mening.

En ik zie tren spuiten en obsessief spiertjes pompen eerder als een verslaving dan eens in de paar weken een biertje meedrinken als het gepast is.

Dus jij denkt dat alleen mensen met alcohol in hun bloed gezellig kunnen zijn? Ja als je alcohol op hebt word je losser, maar het is toch eigenlijk best ernstig dat je daar alcohol voor nodig hebt! dat je niet gewoon jezelf kunt zijn en je open kunt stellen zonder dat je wat in je bloed hebt?

Dus jij denkt dat alleen mensen met alcohol in hun bloed gezellig kunnen zijn? Ja als je alcohol op hebt word je losser, maar het is toch eigenlijk best ernstig dat je daar alcohol voor nodig hebt! dat je niet gewoon jezelf kunt zijn en je open kunt stellen zonder dat je wat in je bloed hebt?

Ik ga regelmatig met moslims opstap en die zijn vaak veel socialer dan de dronken apen die er rondlopen :P. Hun drinken helemaal nooit.

Dat niet eens, maar gedeeltelijk ja. Maar weleens rond gedwarreld op een bedrijfsevent tussen hoge heren die met je willen proosten? Noem me een meeloper, maar ik noem het een must.

Dat niet eens, maar gedeeltelijk ja. Maar weleens rond gedwarreld op een bedrijfsevent tussen hoge heren die met je willen proosten? Noem me een meeloper, maar ik noem het een must.

Veel van die echt succesvolle hoge heren doen een hele avond over 1 drankje gewoon puur om te proosten.

Terug
Naar boven