MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
being normal is boring

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen![]()

Ja dat is verschrikkelijk, dan denk ik altijd ik ga nooit meer drinken.Mijn weekend is vooral saai als ik op zondag de hele dag met een kater en als een zombie rondloop...![]()
Vet inname heeft evenzo een effect op insuline gevoeligheid wellicht sterker zelfs in sommige situaties
Klopt. Precies de rede waarom een keto dieet niet werkt als je insulinepieken wilt vermijden
Eiwitten idem dito als ik mij niet vergis? Whey kan immers ook een significante insulinepiek veroorzaken.
Dat is o.a. de reden dat heel veel personen het keto dieet niet correct volgen. Je moet je eiwitten namelijk verlagen, dit durven veel alleen niet.

Of gewoon een joint roken, geen kater de dag daarna en je voelt jezelf chill
Begrijp ik helemaal.Op feestjes vind ik phenibut toch wat fijner. Ook geen kater de dag daarna. Daarnaast blijf ik ook liever bij de mainstream drugs vandaan vanwege bepaalde redenen.
Mijn collega’s heb ik echt leren kennen toen we met rode wangetjes aangeschoten slap aan het ouwehoeren waren. Dat soort avonden zijn nooit voorgekomen op appelsap.
Je klinkt als de ultieme moraalridder nu![]()
Wat een rare gedachtengang heb jijWees dan ook geen saaie kut en drink lekker mee als dat gepast is.

Wat een rare gedachtengang heb jij
Als je collega’s alcohol drinken moet je maar meedoen omdat dit leuk is? Dus als ze met mij naar mijn gym komen zetten ze ook maar een injectie tren want dat is normaal is mijn gym? Ik denk dat iedereen toch lekker zelf moet weten wat die doet. Leef en laten leven en vooral doen wat je lekker zelf wilt i.p.v. wat als normaal gezien wordt. In jouw ogen in dit geval want ik vind alcohol drinken bij elke mogelijke gelegenheid niet normaal. Sterker nog, een gelegenheid zoeken om te drinken zie ik zelfs eerder als verslaving.
Dus jij denkt dat alleen mensen met alcohol in hun bloed gezellig kunnen zijn? Ja als je alcohol op hebt word je losser, maar het is toch eigenlijk best ernstig dat je daar alcohol voor nodig hebt! dat je niet gewoon jezelf kunt zijn en je open kunt stellen zonder dat je wat in je bloed hebt?
. Hun drinken helemaal nooit.Dus jij denkt dat alleen mensen met alcohol in hun bloed gezellig kunnen zijn? Ja als je alcohol op hebt word je losser, maar het is toch eigenlijk best ernstig dat je daar alcohol voor nodig hebt! dat je niet gewoon jezelf kunt zijn en je open kunt stellen zonder dat je wat in je bloed hebt?
Dat niet eens, maar gedeeltelijk ja. Maar weleens rond gedwarreld op een bedrijfsevent tussen hoge heren die met je willen proosten? Noem me een meeloper, maar ik noem het een must.
Dat niet eens, maar gedeeltelijk ja. Maar weleens rond gedwarreld op een bedrijfsevent tussen hoge heren die met je willen proosten? Noem me een meeloper, maar ik noem het een must.