XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

On topic

Links beste shape voordat ik een jaar off ging. Rechts deze week. Beiden hetzelfde gewicht. Momenteel 104 kg.

IMG_20181023_195846_837.jpg
das zeker een verschil zeg! goed bezig:)

Netjes man, je wordt er alleen niet knapper op :p

Ideale wereld. Maar je kunt zeggen over alcohol wat je wilt. Het is lekker en leuk vormgegeven. Stel eens voor dat op kantoor de doseerspuitjes en glazen sap tevoorschijnkomen. En dan PROOST terwijl we met een misselijk gezicht dat slijmerige lauwwarme zeewater wegspoelen. Nou nee..

Als boddibilders zijn we al ver verwijderd van de gemiddelde maatschappij met die rare hobby. Wees dan ook geen saaie kut en drink lekker mee als dat gepast is.

Mijn ongezouten mening. No pun intended :o
Had het meer over drinken met uitgaan/feestjes. Sowieso drink ik niet op kantoor, ik zie mijn collega's het liefst niet buiten werktijd. En ga al helemaal geen extra tijd op kantoor spenderen tijdens een VRIJMIBO. Heel soms wil ik met kerstborrel wel eens een biertje drinken, maar daar blijft het ook bij. Vind cola sowieso lekkerder.
Alcohol voor 75% vervangen door phenibut & g voor 100% vervangen door phenibut.
Ook al is g ideaal voor bbers vind ik phenibut wat een beter alternatief. G is mij veel te verslavend.
Ik heb nog nooit phenibut gebruikt, ook niet echt behoefte naar. Ik heb meer dan genoeg G staan, maar in die twee + jaar dat ik het gebruik nog nooit cravings naar gehad.

Je bent gewoon een onzeker slap ei Rob, daar komt het op neer.

Ik ben niet vies van een drankje dus er is geen dwang bij als ik drink.

Ik maakte alleen een punt dat het in sommige situaties juist goed is het glas te heffen. Heel normaal dit, maar jullie doen net alsof ik iets heel vreemds zeg.

Maar een beetje onzeker ben ik wel hoor. Dat is 99% hier die dit met opgepompte spiertjes probeert te verdoezelen.

Ik heb nog nooit phenibut gebruikt, ook niet echt behoefte naar. Ik heb meer dan genoeg G staan, maar in die twee + jaar dat ik het gebruik nog nooit cravings naar gehad.

Maar die comfort in het nooit verlangen naar GHB in 2+ jaar maakt het juist weer gevaarlijk. Ik heb het gewoon te vaak mis zien gaan, laten we het daarop houden. Daarnaast klinkt het al veel minder schadelijk om phenibut naar binnen te werken dan een schoonmaak middel die geneutraliseerd moet worden door de veel te zure graad (anders verbrand je maag, lol). Ook word GHB op een nogal ghetto manier gebrouwen in een simpele keuken en dus totaal niet "professioneel".

Maar die comfort in het nooit verlangen naar GHB in 2+ jaar maakt het juist weer gevaarlijk. Ik heb het gewoon te vaak mis zien gaan, laten we het daarop houden. Daarnaast klinkt het al veel minder schadelijk om phenibut naar binnen te werken dan een schoonmaak middel die geneutraliseerd moet worden door de veel te zure graad (anders verbrand je maag, lol). Ook word GHB op een nogal ghetto manier gebrouwen in een simpele keuken en dus totaal niet "professioneel".
Dus om deze reden eet jij ook geen drop? Om maar een voorbeeld te noemen. Het is NaOH wat gewoon een base is die extreem veel in scheikunde gebruikt wordt. Zo wordt Salmiak geproduceerd door ammoniak te laten reageren met zoutzuur, of at je nu vroeger ook gootsteenonstopper? Ik heb het ook wel eens mis zien gaan, zelfs bij mijn eigen familie. Maari k kan het prima handelen.

Dus om deze reden eet jij ook geen drop? Om maar een voorbeeld te noemen. Het is NaOH wat gewoon een base is die extreem veel in scheikunde gebruikt wordt. Zo wordt Salmiak geproduceerd door ammoniak te laten reageren met zoutzuur, of at je nu vroeger ook gootsteenonstopper? Ik heb het ook wel eens mis zien gaan, zelfs bij mijn eigen familie. Maari k kan het prima handelen.

Jammer genoeg zul je met een ander argument moeten komen want ik vind drop het goorste wat er is. Heb nooit snoep gelust naast chocolade dan. Het trouwens niet alleen om het feit dat het een schoonmaakmiddel is, maar meer dat het een schoonmaakmiddel is met een zuurgraad zo hoog dat het je maag kapot maakt zonder het te neutraliseren.

" Ik heb het ook wel eens mis zien gaan, zelfs bij mijn eigen familie. Maari k kan het prima handelen."

Lekker respectvol voor je familieleden dat jij het dan alsnog gewoon doet. Maar goed, dat zijn niet mijn zaken.

edit: en even voor de duidelijkheid. Ik ben niet een compleet anti-drugs persoon, het heeft voor mij alleen niet goed uitgepakt vroeger.

Jammer genoeg zul je met een ander argument moeten komen want ik vind drop het goorste wat er is. Heb nooit snoep gelust naast chocolade dan. Het trouwens niet alleen om het feit dat het een schoonmaakmiddel is, maar meer dat het een schoonmaakmiddel is met een zuurgraad zo hoog dat het je maag kapot maakt zonder het te neutraliseren.

" Ik heb het ook wel eens mis zien gaan, zelfs bij mijn eigen familie. Maari k kan het prima handelen."

Lekker respectvol voor je familieleden dat jij het dan alsnog gewoon doet. Maar goed, dat zijn niet mijn zaken.

edit: en even voor de duidelijkheid. Ik ben niet een compleet anti-drugs persoon, het heeft voor mij alleen niet goed uitgepakt vroeger.
Je snapte m'n punt meer dan prima, of je nou snoep lust of niet. Als je je druk maakt omdat er voor synthese iets een verkeerde ph waarde heeft wat je maag weg zou branden kan je beter überhaupt stoppen met eten en drinken.

wat niet weet, wat niet deert :p

en zolang je er zelf niet verslaafd aan raakt zie ik geen probleem tbh :dunno: maar dat is nauurlijk persoonsafhankelijk

Je snapte m'n punt meer dan prima, of je nou snoep lust of niet. Als je je druk maakt omdat er voor synthese iets een verkeerde ph waarde heeft wat je maag weg zou branden kan je beter überhaupt stoppen met eten en drinken.

Wanneer je eten of drinken gaat vergelijken met drugs kunnen we beter meteen ophouden met deze discussie.

Wanneer je eten of drinken gaat vergelijken met drugs kunnen we beter meteen ophouden met deze discussie.
Jij snapt niet hoe synthese werkt. Jouw punt was dat "gootsteenontstopper" geneutraliseerd moet worden om het drinkbaar te maken. Maar feit is dat "gootsteenontstopper" de basis is van een hele boel dagelijkse producten die je wel nuttigt.

Jij snapt niet hoe synthese werkt. Jouw punt was dat "gootsteenontstopper" geneutraliseerd moet worden om het drinkbaar te maken. Maar feit is dat "gootsteenontstopper" de basis is van een hele boel dagelijkse producten die je wel nuttigt.
Maar dat telt niet want is maatschappelijk geaccepteerd :rolleyes:

Sorry hoor, maar hier zit niet veel logica achter.
Die NaOH is juist nodig om een basisch milieu van pH > 12 te verkrijgen om de hydrolyse van GBL naar GHB- zo efficiënt mogelijk te maken.. anders gebeurt er vrij weinig.
Bovendien is teveel pure phenibut naar binnen werken ook niet zo'n slim idee ... want in HCl vorm heeft het namelijk een pH van 2

Terug
Naar boven