Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Niks saai. Wou dat ik er nooit aan begonnen was. Ben al zes jaar gestopt met roken, drinken en drugs. Maar vind het nog steeds allerjezus moeilijk.

Ik heb "vroeger" wel eens een drankje gedronken.. vond er weinig aan wbt smaak, dronk liever een colaatje.. goedkoper en smaak was 10x beter. Roken ben ik al 9 jaar vanaf. Heb er echt totaal geen behoefte meer aan.

Ik heb "vroeger" wel eens een drankje gedronken.. vond er weinig aan wbt smaak, dronk liever een colaatje.. goedkoper en smaak was 10x beter. Roken ben ik al 9 jaar vanaf. Heb er echt totaal geen behoefte meer aan.

Ja nou prima. Het is je fysiek zeker ten goede gekomen.

Uhh ja.. drink niet, i know.. vet saai enzo. Roken ook niet.. drugs ook niet.. een echt moedertje ;)
Ik rook en drink ook niet, maar ik vind mezelf alles behalve saai. Dat andere wel een paar keer per jaar, maar ik ben dan ook geen vadertje.

Smaak is dan ook een secundaire reden om te drinken :o

Je bent wel een zeldzaam soort.

Drink alleen met gelegenheden: kerstborrel (werk), zomerbbq (werk), uiteten of een ander feestje. Verder nooit.

Saaie boel hier. Ik ben een gelegenheid drinkert, maar er zijn toch gelegenheden genoeg per jaar. Als ik met collega’s ergens heerlijk zit te tafelen ga ik niet als een saaie kut water drinken als de flessen wijn op fafel komen. Maar misschien is dat zwakte van mij.

Saaie boel hier. Ik ben een gelegenheid drinkert, maar er zijn toch gelegenheden genoeg per jaar. Als ik met collega’s ergens heerlijk zit te tafelen ga ik niet als een saaie kut water drinken als de flessen wijn op fafel komen. Maar misschien is dat zwakte van mij.
Van mij ook, want meestal komen er dan bitterballen en bier op tafel.
Dan neem ik enkel voor ik wegga een colatje of iets.

Ik rook en drink ook niet, maar ik vind mezelf alles behalve saai. Dat andere wel een paar keer per jaar, maar ik ben dan ook geen vadertje.

Dat van mij was ook meer sarcastisch bedoeld. Al zeggen mensen wel eens "Jeetje wat een party pooper ben jij doe eens mee". Vervolgens heb ik nog de grootste lol van allemaal ook en dat zonder drank en drugs. Ik vind het wel altijd erg vermakelijk hoe dom mensen kunnen gaan doen als ze drank of drugs op hebben. Ze moeten wel op afstand blijven want dat slap geouwehoer/ handtastelijk gedoe hou ik niet van.. doen ze dat niet krijgen ze een tik:D

Nooit dronken geweest, ook nooit echt behoefte aan gehad. Ik heb wel eens een cocktail gedronken, maar vind het allemaal verschrikkelijk smerig en kreeg het nooit op. Het brandt zo verschrikkelijk in je keel. En ik vind dat alles naar alcohol smaakt, zelfs de zoetste mixdrankjes. Ik word veel blijer van chille sapjes, coca cola zero lemon of pepsi max cherry. <3

Nooit dronken geweest, ook nooit echt behoefte aan gehad. Ik heb wel eens een cocktail gedronken, maar vind het allemaal verschrikkelijk smerig en kreeg het nooit op. Het brandt zo verschrikkelijk in je keel. En ik vind dat alles naar alcohol smaakt, zelfs de zoetste mixdrankjes. Ik word veel blijer van chille sapjes, coca cola zero lemon of pepsi max cherry. <3

Dat branden gaat vanzelf over hoor... ;)

Als je maar genoeg drinkt

Nou idd. Pcies dit

Een paar keer puur whisky (Of iets anders sterks) drinken en t brand nooit meer... :D

Vanaf 60% begint het wel weer lichtelijk te kriebelen... :rolleyes:

Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen :o

Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen :o
Saaie mensen zijn saai. Daar gaat drinken niet bij helpen.

Drink zelf al 5 jaar niet meer. Ik ga nog steeds naar feestjes, festivals, etc. Heb tot nu toe nog geen klachten gehad dat ik niet gezellig ben sinds ik niet meer drink.

Saaie mensen zijn saai. Daar gaat drinken niet bij helpen.

Drink zelf al 5 jaar niet meer. Ik ga nog steeds naar feestjes, festivals, etc. Heb tot nu toe nog geen klachten gehad dat ik niet gezellig ben sinds ik niet meer drink.
Dit dus. Niks meer aan toe te voegen :D

Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat hij/zij doet.
Als iemand niet drinkt, prima. Ik zal diegene ook nooit overhalen tot drinken.
Drinkt iemand wel, prima. Totdat die gene vervelend bij mij begint te doen, dan ben ik het zat :P

Terug
Naar boven