- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
mooi compliment...niet naast je schoenen lopen hoorIk heb wel eens gehad dat ze dachten dat mijn zoon mijn kleine broertje was ghehe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi compliment...niet naast je schoenen lopen hoorIk heb wel eens gehad dat ze dachten dat mijn zoon mijn kleine broertje was ghehe

Niks saai. Wou dat ik er nooit aan begonnen was. Ben al zes jaar gestopt met roken, drinken en drugs. Maar vind het nog steeds allerjezus moeilijk.
Ik heb "vroeger" wel eens een drankje gedronken.. vond er weinig aan wbt smaak, dronk liever een colaatje.. goedkoper en smaak was 10x beter. Roken ben ik al 9 jaar vanaf. Heb er echt totaal geen behoefte meer aan.
Ik rook en drink ook niet, maar ik vind mezelf alles behalve saai. Dat andere wel een paar keer per jaar, maar ik ben dan ook geen vadertje.Uhh ja.. drink niet, i know.. vet saai enzo. Roken ook niet.. drugs ook niet.. een echt moedertje![]()
Ik heb "vroeger" wel eens een drankje gedronken.. vond er weinig aan wbt smaak, dronk liever een colaatje.. goedkoper en smaak was 10x beter. Roken ben ik al 9 jaar vanaf. Heb er echt totaal geen behoefte meer aan.

Van mij ook, want meestal komen er dan bitterballen en bier op tafel.Saaie boel hier. Ik ben een gelegenheid drinkert, maar er zijn toch gelegenheden genoeg per jaar. Als ik met collega’s ergens heerlijk zit te tafelen ga ik niet als een saaie kut water drinken als de flessen wijn op fafel komen. Maar misschien is dat zwakte van mij.
Ik rook en drink ook niet, maar ik vind mezelf alles behalve saai. Dat andere wel een paar keer per jaar, maar ik ben dan ook geen vadertje.

Nooit dronken geweest, ook nooit echt behoefte aan gehad. Ik heb wel eens een cocktail gedronken, maar vind het allemaal verschrikkelijk smerig en kreeg het nooit op. Het brandt zo verschrikkelijk in je keel. En ik vind dat alles naar alcohol smaakt, zelfs de zoetste mixdrankjes. Ik word veel blijer van chille sapjes, coca cola zero lemon of pepsi max cherry. <3

Nooit dronken geweest, ook nooit echt behoefte aan gehad. Ik heb wel eens een cocktail gedronken, maar vind het allemaal verschrikkelijk smerig en kreeg het nooit op. Het brandt zo verschrikkelijk in je keel. En ik vind dat alles naar alcohol smaakt, zelfs de zoetste mixdrankjes. Ik word veel blijer van chille sapjes, coca cola zero lemon of pepsi max cherry. <3
Hahaha, dit zeiden mijn vrienden ook altijd als ze me dronken probeerden te voeren. Maar na een drankje werd ik dan keimoe en wilde ik slapen.

Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporenSaaie boel hier. Ik ben een gelegenheid drinkert, maar er zijn toch gelegenheden genoeg per jaar. Als ik met collega’s ergens heerlijk zit te tafelen ga ik niet als een saaie kut water drinken als de flessen wijn op fafel komen. Maar misschien is dat zwakte van mij.

Saaie mensen zijn saai. Daar gaat drinken niet bij helpen.Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen![]()
Dit dus. Niks meer aan toe te voegenSaaie mensen zijn saai. Daar gaat drinken niet bij helpen.
Drink zelf al 5 jaar niet meer. Ik ga nog steeds naar feestjes, festivals, etc. Heb tot nu toe nog geen klachten gehad dat ik niet gezellig ben sinds ik niet meer drink.

Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat hij/zij doet.Waarom is niet drinken saai? Mensen die die mening hebben vind ik echt niet sporen![]()