XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Waarom zou ik iets gaan drinken wat ik 1 niet lekker vind, 2 het gevoel van dronken zijn echt mijn ding niet is. En ik zonder alcohol net zo gezellig ben al dan niet gezelliger omdat ik me niet vervelend voel van de drank.

Maaaar je moet zoiets doen omdat het maatschappelijk verantwoord is? En omdat een of andere hoge kneuter het ook doet.. dan is het gesprek meer waard ofzo?

Waarom zou ik iets gaan drinken wat ik 1 niet lekker vind, 2 het gevoel van dronken zijn echt mijn ding niet is. En ik zonder alcohol net zo gezellig ben al dan niet gezelliger omdat ik me niet vervelend voel van de drank.

Maaaar je moet zoiets doen omdat het maatschappelijk verantwoord is? En omdat een of andere hoge kneuter het ook doet.. dan is het gesprek meer waard ofzo?

Hij doelt meer op het feit dat je een drankje haalt die je wel lekker vind en vervolgens die gebruikt om mee te proosten. Je gaat er niet voor om dronken te worden. Dit is niet iets wat iedereen moet doen maar het werkt wel iets beter op bedrijfsventen, zie het als connecten.

Dat het maatschappelijk verantwoord is en daarmee correleert dat jij het ook maar moet doen snap ik ook niet overigens. En ja het gesprek is dan meer waard inderdaad.

Er is geen manier om jou van mening te doen veranderen, dus ik ga dat ook niet proberen.

Misschien ben ik wel een slappeling. Maar ik proost erop.

Ja, niet dan?

En een lijntje coke wil er bij sommige hoge heren ook wel in en in sommige kringen zijn ze ook niet vies van een ongepaste tik op de billen van de dames die de hapjes rond gaan. Ja laat ik dat ook maar doen om er bij te horen.

Klopt. Dan Proost deze saaie kut met een colaatje ;)

Cheers!

Ja, niet dan?

En een lijntje coke wil er bij sommige hoge heren ook wel in en in sommige kringen zijn ze ook niet vies van een ongepaste tik op de billen van de dames die de hapjes rond gaan. Ja laat ik dat ook maar doen om er bij te horen.

Als de hoge heren met lijnen aankomen doe ik zeker mee. Maar is helaas nog niet gebeurd.

En er dan achter komen dat ze ook nog meuk kwaliteit kopen :(

Rechtstreeks uit het lab van b&f

Leuk foto topic is dit toch...

On topic

Links beste shape voordat ik een jaar off ging. Rechts deze week. Beiden hetzelfde gewicht. Momenteel 104 kg.

IMG_20181023_195846_837.jpg

Terug
Naar boven