rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Veel van die echt succesvolle hoge heren doen een hele avond over 1 drankje gewoon puur om te proosten.
Exact. Ik ook.
En soms zuip ik door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel van die echt succesvolle hoge heren doen een hele avond over 1 drankje gewoon puur om te proosten.
Waarom zou ik iets gaan drinken wat ik 1 niet lekker vind, 2 het gevoel van dronken zijn echt mijn ding niet is. En ik zonder alcohol net zo gezellig ben al dan niet gezelliger omdat ik me niet vervelend voel van de drank.
Maaaar je moet zoiets doen omdat het maatschappelijk verantwoord is? En omdat een of andere hoge kneuter het ook doet.. dan is het gesprek meer waard ofzo?
Dat is jouw meningEn helaas ben je buitenbeentje als je niet meedoet, ook een feit.

Waarom zou ik iets gaan drinken wat ik 1 niet lekker vind, 2 het gevoel van dronken zijn echt mijn ding niet is. En ik zonder alcohol net zo gezellig ben al dan niet gezelliger omdat ik me niet vervelend voel van de drank.
Maaaar je moet zoiets doen omdat het maatschappelijk verantwoord is? En omdat een of andere hoge kneuter het ook doet.. dan is het gesprek meer waard ofzo?
Maat dan zou ik ook maar stoppen met intensief trainen, want anders word je te buff en dat wordt in veel kringen niet geapprecieerd.

Er is geen manier om jou van mening te doen veranderen, dus ik ga dat ook niet proberen.
Misschien ben ik wel een slappeling. Maar ik proost erop.

Ja, niet dan?
En een lijntje coke wil er bij sommige hoge heren ook wel in en in sommige kringen zijn ze ook niet vies van een ongepaste tik op de billen van de dames die de hapjes rond gaan. Ja laat ik dat ook maar doen om er bij te horen.
En er dan achter komen dat ze ook nog meuk kwaliteit kopen
Rechtstreeks uit het lab van b&f
Cheers!
Als de hoge heren met lijnen aankomen doe ik zeker mee. Maar is helaas nog niet gebeurd.
Volgens mij word er hier teveel naar films gekeken, lol.
plaats even leuke foto dan