- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry hoor, maar hier zit niet veel logica achter.
Die NaOH is juist nodig om een basisch milieu van pH > 12 te verkrijgen om de hydrolyse van GBL naar GHB- zo efficiënt mogelijk te maken.. anders gebeurt er vrij weinig.
Bovendien is teveel pure phenibut naar binnen werken ook niet zo'n slim idee ... want in HCl vorm heeft het namelijk een pH van 2
Jij snapt niet hoe synthese werkt. Jouw punt was dat "gootsteenontstopper" geneutraliseerd moet worden om het drinkbaar te maken. Maar feit is dat "gootsteenontstopper" de basis is van een hele boel dagelijkse producten die je wel nuttigt.
Alcohol is boss.
GHB is boss.
Live and let live.
Ik ben alcoholist.
Omdat ik zelf nog niet buff genoeg ben maar ik graag wel weer foto's zie in het foto topic hier een foto van een gespierde koe
![]()
Omdat ik zelf nog niet buff genoeg ben maar ik graag wel weer foto's zie in het foto topic hier een foto van een gespierde koe
![]()
wanneer haal je die poll eens weg eigenlijk uit dit topic?
Done.wanneer haal je die poll eens weg eigenlijk uit dit topic?
Wanneer je eten of drinken gaat vergelijken met drugs kunnen we beter meteen ophouden met deze discussie.
Aan het blasten? Je post zoveel foto'sGeen full body shot maar armpjes kwam wel leuk uit vandaag
![]()

Het is juist super basisch
Echt super nice man! Je gaat als een gek momenteel