AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Echt super nice man! Je gaat als een gek momenteel:woot:
Thanks! Geen idee wat er trouwens met mijn lichaam aan de hand is. Zat al 10 weken op hetzelfde gewicht. Voeding was nu alweer 3 weken op 3000 kcals maar in 1 week ben ik plotseling 3 kg kwijt. Buik wel een stuk platter maar geen aanwijsbare oorzaak voor wat ik kan bedenken :p gaat overigens wel synchroon met het lage energiepeil en het hongergevoel wat de afgelopen week heftiger geworden is.

Thanks! Geen idee wat er trouwens met mijn lichaam aan de hand is. Zat al 10 weken op hetzelfde gewicht. Voeding was nu alweer 3 weken op 3000 kcals maar in 1 week ben ik plotseling 3 kg kwijt. Buik wel een stuk platter maar geen aanwijsbare oorzaak voor wat ik kan bedenken :p gaat overigens wel synchroon met het lage energiepeil en het hongergevoel wat de afgelopen week heftiger geworden is.
Dan zit je dus gewoon in een flink deficit gecombineerd met cardio en intensieve trainingen..

...en wat AAS

Aan het blasten? Je post zoveel foto's:o

Niet bepaald whahaha, vroeger poste ik ook fotos maar niet echt meer gedaan vind het wel weer leuk :) vooral omdat nu ik sinds een tijd volledig op de ‘bodybuilding’ kant van de sport ipv powerliften focus en dus mijn fysiek mooi zie veranderen!

Mag je de kcal inname langzaam weer verhogen?

Niet bepaald whahaha, vroeger poste ik ook fotos maar niet echt meer gedaan vind het wel weer leuk :) vooral omdat nu ik sinds een tijd volledig op de ‘bodybuilding’ kant van de sport ipv powerliften focus en dus mijn fysiek mooi zie veranderen!

Je bent wel on of ben je (fake) natty? Goede shape verder hoor :)

Je bent wel on of ben je (fake) natty? Goede shape verder hoor :)

Ik wil wel ooit eens gaan kuren ja zoals ik al in meerdere topics heb gepost, echter omdat ik nog maar 20 ben en sowiso nog even wil wachten ben ik nog niet ‘on’. Maar dat is ook wel te zien aan mijn geleidelijke progressie in de afgelopen jaren anders had ik er nu nog wel wat buffer bijgestaan hoor :p

Foto bijgevoegd toen ik bijna 18 werd voor vergelijking haha

A8E050DF-87C7-40C5-8E2E-8ACCEEC9137A.jpeg

Ik wil wel ooit eens gaan kuren ja zoals ik al in meerdere topics heb gepost, echter omdat ik nog maar 20 ben en sowiso nog even wil wachten ben ik nog niet ‘on’. Maar dat is ook wel te zien aan mijn geleidelijke progressie in de afgelopen jaren anders had ik er nu nog wel wat buffer bijgestaan hoor :p

Foto bijgevoegd toen ik bijna 18 werd voor vergelijking haha

A8E050DF-87C7-40C5-8E2E-8ACCEEC9137A.jpeg

@Skatermarvin : moeten we hier de leugendetector voor boven halen of geloven we hem op zijn woord? :roflol:

Laatst bewerkt:
Wen d'r maar aan :P, als je eenmaal een goed fysiek hebt....
Als je maar zelf lekker in je vel zit toch. Laat andere maar lullen. Voor mij is jullie fysiek gewoon een streven, meer hoeft voor mij niet. Al helemaal omdat ik zelf ook niet van plan ben te gaan kuren en als jullie fysiek enige indicatie is van wat er op dat gebied haalbaar is dan is het mooi om te zien.

Door foto's van gasten als jij op zulke jonge leeftijd krijg ik dus het gevoel dat ik echt iets verkeerd doe. Want als dat fysiek van jou naturel moet zijn dan ben ik wel heel klein.

Een super fysiek is iets zoals een 200kg benchpress: je moet het gewoon heel hard willen :lifter:

Als je maar zelf lekker in je vel zit toch. Laat andere maar lullen. Voor mij is jullie fysiek gewoon een streven, meer hoeft voor mij niet. Al helemaal omdat ik zelf ook niet van plan ben te gaan kuren en als jullie fysiek enige indicatie is van wat er op dat gebied haalbaar is dan is het mooi om te zien.

Het is dus waarschijnlijk niet haalbaar zonder zulke goeie genetics? Correct me if i'm wrong though.

Het is dus waarschijnlijk niet haalbaar zonder zulke goeie genetics? Correct me if i'm wrong though.

Genetics is 70%. Jongens als Lee Priest geven aan pas roids te hebben gebruikt ná ze pro werden. En zelfs in hun pro carriere gebruikte ze minder dan de meeste gasten op dit forum.

En dan gaat nu iedereen weer roepen dat het bullshit is en dat hij liegt. Maar luister eens naar Lee. Hij schijt werkelijk op iedereen en heeft een ongezouten mening. Hij heeft niks te winnen of verliezen meer in deze business. Hij liegt echt niet over deze dingen.

Geen idee, denk dat je met discipline, dedication, goed voeding en trainingschema toch ver kan komen. In ieder geval genoeg voor mij om mijn doelen te behalen.
Ik vind een atletisisch lichaam mooier dan brute massa en dat moet natural toch wel haalbaar zijn.

Ik train dan ook al een poos en vanaf begin al meteen keihard op voeding etc gestort waar de meesten nog een bro split volgen, mijn genen zijn echt niet boven gemiddeld, ik werk me er echt gewoon kapot voor elke dag in en uit de sportschool en daarnaast kan ik goed fotos maken moet ik eerlijk zeggen. In het echt lijk ik hier niks op. Pumpje werkt dan ook mee

mijn genen zijn echt niet boven gemiddeld,
Daag! Je genen zijn wel bovengemiddeld..alleen heb je het zelf (nog) niet door. Tuurlijk zal je hard werken in de gym, maar dat doen er wel meer hier..

..en desondanks zitten er hier gasten op het forum aan de AAS met een slechter fysiek. Verder zijn je stats wel op het zowat maximaal haalbare (1.86m / 93kg @ 14%)

Terug
Naar boven