MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Genetics is 70%. Jongens als Lee Priest geven aan pas roids te hebben gebruikt ná ze pro werden. En zelfs in hun pro carriere gebruikte ze minder dan de meeste gasten op dit forum.

En dan gaat nu iedereen weer roepen dat het bullshit is en dat hij liegt. Maar luister eens naar Lee. Hij schijt werkelijk op iedereen en heeft een ongezouten mening. Hij heeft niks te winnen of verliezen meer in deze business. Hij liegt echt niet over deze dingen.
Lee Priest liegt volgens mij idd écht niet. Nooit haha.
Soms zie je ectos die daadwerkelijk heel goed op de foto kunnen met een pomp.

Ik train dan ook al een poos en vanaf begin al meteen keihard op voeding etc gestort waar de meesten nog een bro split volgen, mijn genen zijn echt niet boven gemiddeld, ik werk me er echt gewoon kapot voor elke dag in en uit de sportschool en daarnaast kan ik goed fotos maken moet ik eerlijk zeggen. In het echt lijk ik hier niks op. Pumpje werkt dan ook mee
Maak niet uit, je ziet er in ieder geval goed uit voor je lichaam.

Ik werk me ook kapot in de gym en ben nog verre van dit, dus respect voor jou.

Genetics is 70%. Jongens als Lee Priest geven aan pas roids te hebben gebruikt ná ze pro werden. En zelfs in hun pro carriere gebruikte ze minder dan de meeste gasten op dit forum.

En dan gaat nu iedereen weer roepen dat het bullshit is en dat hij liegt. Maar luister eens naar Lee. Hij schijt werkelijk op iedereen en heeft een ongezouten mening. Hij heeft niks te winnen of verliezen meer in deze business. Hij liegt echt niet over deze dingen.

Ja qua pro's is dat zeker iets. Maar ik bedoel het zelfs op de iets mindere mate zoals bij gthomas zijn fysiek op z'n 18e, dit is vaak ook niet haalbaar voor de meeste.

Ik train dan ook al een poos en vanaf begin al meteen keihard op voeding etc gestort waar de meesten nog een bro split volgen, mijn genen zijn echt niet boven gemiddeld, ik werk me er echt gewoon kapot voor elke dag in en uit de sportschool en daarnaast kan ik goed fotos maken moet ik eerlijk zeggen. In het echt lijk ik hier niks op. Pumpje werkt dan ook mee

Dat harde werken geloof ik wel maar daarnaast moet je wel goeie genen hebben om op je 18e zo'n fysiek te hebben. Dat haalt niet weg dat je hard werk uitstraalt met zo'n fysiek hoor ;).

Ik ben er zeker van dat er verdorie heel veel gasten rondlopen die WEL kuren maar om de één of andere reden met de stempel van naturel door het leven willen gaan.

Is dit puur om achter complimenten te vissen over hun fysiek OF hebben ze een verborgen agenda (instagram volgers, begeleiding aanbieden, ...). Maakt me weinig uit, bijna weekend MOFO'S!!!! :devilnana:

Ik denk, als eenvoudige ziel, dat er verdorie heel veel gasten rondlopen die WEL kuren maar om de één of andere reden met de stempel van naturel door het leven willen gaan.

Is dit puur om achter complimenten te vissen over hun fysiek OF hebben ze een verborgen agenda (instagram volgers, begeleiding aanbieden, ...). Maakt me weinig uit, bijna weekend MOFO'S!!!!
Geen enkele vrouw is geïnteresseerd in iemand die anabolen gebruikt om spiermassa op te kweken dus ik denk dat ze zich ook beetje schamen. Ik zou mij zelf KAPOT schamen als ik zo buff was dat een ieder mij voor een gebruiker aan zou zien…… Dan nemen ze je toch totaal niet serieus meer haha? Beter een beetje massa of een atletisch fysiek maar geen rare marshmallow toestanden imo LOL..
Nu denkt de gemiddelde boeren lul al gauw dat er gespoten wordt. Heb zelf ook al meerdere keren die vraag gekregen terwijl ik er gewoon als een boerenjongen uit zie(waarschijnlijk daarom dus!)
Zonde zonde zonde van je lichaam en toekomst
Tuurlijk mag een professioneel bodybuilder wél steroïden gebruiken maar hij verdient daar verdomme zijn geld mee.. Pietje die als een puistenkop rond loopt bereikt er niet veel meer mee dan het hebben van een paar gekrompen zaadballen en een jeugdpuistenhuidje. Verder vraag ik mij altijd af wat ze nu zo ontzettend moeten compenseren?

Daarom neem ik dat risico niet en train ik niet zo hard.

Wie zegt dat die het voor vrouwen doen dan?

Wie zegt dat die het voor vrouwen doen dan?
Niemand, maar er zijn natuurlijk veel jonge jongens die het wél uitsluitend voor vrouwen doen. Een enkeling heeft gewoon een enorme liefde voor deze sport... Dan is gebruik ook weer net iets anders maar het gros is gewoon half wat en gebruikt om er mee te scoren
Edit: mannen in de midlife crisis beginnen volgens mij ook veel tegenwoordig LOL..

True, true..

Er zijn ook vast wat homo's in de bodybuilding wereld..

Ik ga ook stopen met lift filmpjes posten op IG. Er is nog nooit een vrouw opgewonden gewordn van een 5 plate squat.

Gelukkig heb ik nu wel een degelijk fysiek en dikke squat glutes. Girls love glutes. Check maar, is research gedaan. Sorry chest and bi’s guys.

En ja ik train 99% voor het andere geslacht. Ik ben 1% gay. En super onzeker en social retarted dus moet compenseren.

Laatst bewerkt:
Ik ga ook stopen met lift filmpjes posten op IG. Er is nog nooit een vrouw opgewonden gewordn van een 5 plate squat.

Gelukkig heb ik nu wel een degelijk fysiek en dikke squat glutes. Girls love glutes. Check maar, is research gedaan. Sorry chest and bi’s guys.

En ja ik train 99% voor het andere geslacht. Ik ben 1% gay. En super onzeker en social retarted dus moet compenseren.
can confirm. Gotta love dikke billen, ook bij mannen.

Met genetics wordt tegenwoordig (serieus!) bedoeld de mate waarin je op PED's reageert.

Voordat ik ging bodybuilden ben ik 60m hardloper en kogelstoter geweest en deed mee met het NK. Ik was meestal de sterkste en meest gespierde van mijn vriendenkring. Kom ik in de sportschool en zie ik voor de eerste keer allemaal sterkere en gespierdere mannen rondlopen, WTF kwamen die vandaan vroeg ik me af. Ze logen ook zonder uitzondering over hun middelengebruik. Lee Priest is gewoon een pathologische leugenaar, ook in die tijd zat iedereen aan de AAS. Gelukkig zijn de betere bodybuilders hier op het forum wel eerlijk, je zou er anders een complex van krijgen.

Met genetics wordt tegenwoordig (serieus!) bedoeld de mate waarin je op PED's reageert.

Voordat ik ging bodybuilden ben ik 60m hardloper en kogelstoter geweest en deed mee met het NK. Ik was meestal de sterkste en meest gespierde van mijn vriendenkring. Kom ik in de sportschool en zie ik voor de eerste keer allemaal sterkere en gespierdere mannen rondlopen, WTF kwamen die vandaan vroeg ik me af. Ze logen ook zonder uitzondering over hun middelengebruik. Lee Priest is gewoon een pathologische leugenaar, ook in die tijd zat iedereen aan de AAS. Gelukkig zijn de betere bodybuilders hier op het forum wel eerlijk, je zou er anders een complex van krijgen.

Zijn punt was meer dat ook al zit je aan de roids de echte pro's hebben daarbovenop ook nog goeie genetics. Je kan namelijk niet pro worden zonder goeie genetics, ja zo simpel is het. En natuurlijk gebruikte Lee Priest roids, overduidelijk.

Uiteraard. Maar toen Lee dus roids ging gebruiken werd hij Olympia atleet. Neem Bostin Loyd. Het is fysiek onmogelijk om meer olie in een lichaam te spuiten dan hij doet en check hoe hij eruit ziet. Hij zou allang op de Olympia moeten staan dan.

Ik heb een huisgenoot uit de Sovjet Unie. Zijn kuiten zijn net 2 Russische duikboten. Nog nooit getraind. Ja vroeger tennissen waarbij hij veel op zijn tenen stond.. Ik train gvd jaren al die dingen en er gebeurt niks. Maar om mezelf beter te laten voelen maak ik mezelf weleens wijs dat hij vanaf de middelbare school al synthol spuit.

Ga nou please niet weer de haat aanwakkeren en Lee een leugenaar noemen... Come on natty’s met average fysiek. Accepteer nou eens dat sommige gewoon veeeeel meer aanleg hebben.

Als ik nu 80u pw balletjes ga slaan word ik geen Tiger Woods. En geen doping in de wereld zal me dat maken. Maar met bodybuilding wordt alles op roids gegooid. Alsof de Olympia een WK drugsgebruik is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven