MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Thanks man. True! Maar heeft echt te maken met meer dingen. 1 daarvan is carbs. Hier zat ik een aantal dagen op onder de 100 gram carbs:
Screenshot_20181031-114555.png
Screenshot_20180814-195205.png
Daar zie ik er dus gewoon super ziek uit (op de verkeerde manier)

Screenshot_20181031-114427.png

Dat is al een stuk beter. Krijg in deze fase afentoe commentaar dat ik mager geworden ben in m'n gezicht maar ook complimenten.

Screenshot_20181031-114402.png
Screenshot_20181030-180342.png
Screenshot_20180923-110314.png
Perfect voor mij...

Alleen dan sla ik weer door in het marvinnen

Screenshot_20180927-194013.png

Mijn hoofd gaat nooit goed mee op m lichaam haha

Whaha ja man je fysiek is zo hard, je hebt ook gewoon een esthetische kop maar als ik een foto van alleen je gezicht zou zien verwacht ik een beetje magere jongen. Maar kan ook zijn omdat je nog best jong oogt (weet niet hoe oud je bent). Je bent iig wel flink buff voor je leeftijd volgens mij.

Volgens mij ben je wel iemand die t*ring veel foto’s van zichzelf maakt.

Goed fysiek tho

Ik denk dat iedere zelfrespecterende DBB'er fapt voor de spiegel, dat is de leven van de shredded beefcake.

Volgens mij ben je wel iemand die t*ring veel foto’s van zichzelf maakt.

Goed fysiek tho
Eerder wel. Schaam me er niet voor haha. Nu valt het mee. Toen haalde ik mijn geld nog binnen met voedingsschema's maken d.m.v. instagram. Als ik dan iets postte kon ik altijd wel rekening op enkele voedingsschema's. Dat keer 15/25 euro per schema tikt lekker aan

Whaha ja man je fysiek is zo hard, je hebt ook gewoon een esthetische kop maar als ik een foto van alleen je gezicht zou zien verwacht ik een beetje magere jongen. Maar kan ook zijn omdat je nog best jong oogt (weet niet hoe oud je bent). Je bent iig wel flink buff voor je leeftijd volgens mij.

Ik denk dat iedere zelfrespecterende DBB'er fapt voor de spiegel, dat is de leven van de shredded beefcake.
Thanks man. Ben gvd 24:roflol:

Hele prep heel instagram onderspammen en dan wanneer de plaatsing geweest is 0 berichten. Kan maar een ding betekenen :emo:

Ik heb de uitslag niet gezien maar allicht eindigde hij dus onderaan? Kan me voorstellen dat hij ontgoocheld is maar volledige radiostilte is lame natuurlijk.

Edit: de wedstrijd was blijkbaar Hercules en hij eindigde derde van de drie in de categorie tot 100kg. Zoals bicepz al had gepost blijkbaar...

Nope, wss is het door @hoxyz alleen bedoeld om te bashen, gezien de uitslag gewoon online staat? :p

BB tot 100kg
1. Ilja
2. Nestor
3. Jan Willem

Laatst bewerkt:
Ik heb de uitslag niet gezien maar allicht eindigde hij dus onderaan? Kan me voorstellen dat hij ontgoocheld is maar volledige radiostilte is lame natuurlijk.

Edit: de wedstrijd was blijkbaar Hercules en hij eindigde derde van de drie in de categorie tot 100kg. Zoals bicepz al had gepost blijkbaar...

Misschien is hij meer dan alleen maar ontgoocheld. Die extreme wedstrijdvoorbereiding en dat drukke schema van hem kunnen er flink ingehakt hebben.

Een goeie coach heeft meerdere coaches gehad. Die kennis moet ergens vandaan komen. Ik zou het juist zien als een dik pluspunt aangezien ze dan niet denken dat ze niet meer kunnen leren. Is een investment maar zeker worth it. Straks f**k je peak week op omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent.

Hele prep heel instagram onderspammen en dan wanneer de plaatsing geweest is 0 berichten. Kan maar een ding betekenen :emo:

Ik heb zo wel een stream op insta gevolgd. Volgens mij stond hij nog met twee andere op het podium. En van wat ik zo in de gauwigheid kon zien. Stond hij er toch wel echt heel goed bij.

Oh echt.. jeetje had ik niet verwacht eigenlijk.

Vechten tegen de "gevestigde orde" is moeilijk in BB-land. Ik ben er niet bij geweest, maar weet wel dat een coach van iemand die nu de olympia draait div atleten naar huis heeft laten gaan na de eerste callout om verdere teleurstelling te voorkomen gezien de wedstrijd in de woorden van die coach "verkocht" zou zijn.

Nogmaals, ik heb er nada van gezien helaas, dus slechts hear-say (wel van een van die atleten), maar heel gek klinkt het niet.

Vechten tegen de "gevestigde orde" is moeilijk in BB-land. Ik ben er niet bij geweest, maar weet wel dat een coach van iemand die nu de olympia draait div atleten naar huis heeft laten gaan na de eerste callout om verdere teleurstelling te voorkomen gezien de wedstrijd in de woorden van die coach "verkocht" zou zijn.

Nogmaals, ik heb er nada van gezien helaas, dus slechts hear-say (wel van een van die atleten), maar heel gek klinkt het niet.

Soms loop ik als hulp/vrijwilliger op een BB wedstrijd en kan dat wel bevestigen..

Hercules ben ik niet bij geweest en heb ik niet gevolgd maar JW stond er erg goed bij. Echter kun je in die klasse wel verwachten dat je tegenstanders ook geen new kids zijn en ook echt wel weten hoe ze een wedstrijd moeten draaien..

Thanks man.. denk wel dat het er beter uitziet. 2 jaar terug stond ik er zo bij.. Moet alleen niet low carb gaan, krijg anders van die hangende oogleden
Screenshot_20181030-232531.png

Ja ook niet slecht, maar mijn persoonlijke smaak (en dus doel) is niet die keiharde look, maar iets voller en minder droog. Ben nog wel benieuwd of je dit met alleen shakes en creatine hebt behaald of dat er meer aan te pas is gekomen.

Cardiosessie 2/4
Fietsen LISS

15410085809759001845557458786820.jpg

Succes met de cardio, ik kan het ook niet langer meer aan en begin te cutten, voel me echt vet en dik en kan daar niet meer mee leven. Dan maar ff wat minder gains, maar dit is te erg aan hetbworden.

Succes met de cardio, ik kan het ook niet langer meer aan en begin te cutten, voel me echt vet en dik en kan daar niet meer mee leven. Dan maar ff wat minder gains, maar dit is te erg aan hetbworden.
Op die fase zat ik ook na een verbouwing van 9 maanden en 0,0 sporten. Maar wel bij ieder bakkie een koekie erbij. Toen het afgelopen was met klussen ben ik weer volop gaan trainen. Succes!

Op die fase zat ik ook na een verbouwing van 9 maanden en 0,0 sporten. Maar wel bij ieder bakkie een koekie erbij. Toen het afgelopen was met klussen ben ik weer volop gaan trainen. Succes!
Ik heb wel volop getraind de afgelopen maanden, heb ook flink spieren erbij gekregen, maar te veel vet, niet blij mee.

Terug
Naar boven