AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Thanks man.. denk wel dat het er beter uitziet. 2 jaar terug stond ik er zo bij.. Moet alleen niet low carb gaan, krijg anders van die hangende oogleden
Screenshot_20181030-232531.png

Heb jij ook een normale log? Ik zou echt graag je manier van trainen en eten willen weten. Hoelang train je al?

3,7%.....

Omfgg

Ik schat toch echt ergens tussen de 3,72% en 3.77%.

Veel ongezond tussendoor gegeten of andere oorzaken?
Ik dacht aan het begin dat ik maar zoveel mogelijk moest eten (omdat ik vroeger nooit kon aankomen in vet wat ik ook at) en heb toen ook veel ong zond gegeten. Laatste tijd let ik daar meer op, maar vanaf nu ga ik alle koekjes, taart, chocola en andere shit echt afslaan. Ook oppassen met saus op je eigen met kaas en dikke lagen roomboter, etc. Dus ja echt super gezond was ik niet bezig, maar dat heb ik van m'n leven nog nooit gedaan en nu ik krachtteainkra doe lijkt het haast wel of mijn verbranding langzamer is. Ook ervaar ik minder libido, misschien is daar ergens een verband wat ik nog niet helemaal door heb.

Ik dacht aan het begin dat ik maar zoveel mogelijk moest eten (omdat ik vroeger nooit kon aankomen in vet wat ik ook at) en heb toen ook veel ong zond gegeten. Laatste tijd let ik daar meer op, maar vanaf nu ga ik alle koekjes, taart, chocola en andere shit echt afslaan. Ook oppassen met saus op je eigen met kaas en dikke lagen roomboter, etc. Dus ja echt super gezond was ik niet bezig, maar dat heb ik van m'n leven nog nooit gedaan en nu ik krachtteainkra doe lijkt het haast wel of mijn verbranding langzamer is. Ook ervaar ik minder libido, misschien is daar ergens een verband wat ik nog niet helemaal door heb.
Het kan zijn dat je te weinig vetten binnenkrijgt op dit moment (1gram per kg lichaamsgewicht, dus als jij 80kg weegt dan 80gram vet als richtlijn).

poe-eeey das echt wel afzien!! wat een dicipline....kanjer!!!

Boh die veins ziek spinnenweb!

Terug
Naar boven