- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Hele mooie shape man! Heb je een foto van voor je je prep begon?ja zaten echt te kijken wat is die nou allemaal aan t doen hahah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele mooie shape man! Heb je een foto van voor je je prep begon?ja zaten echt te kijken wat is die nou allemaal aan t doen hahah
Nice, wat is je plaatsing geworden?3 weken geleden alweer @openbrabantsekampioenschappen
21 jaar
VP 3,7%
![]()
Hele mooie shape man! Heb je een foto van voor je je prep begon?
ik zou eigenlijk in de junioren klasse mee doen omdat ik nog maar 21 ben, vervolgens ben ik bij de grotere jongens met meer train ervaring gezet in de klasse van 1m80 zelf ben ik 1m71 (klasse classic bodybuilding) ondanks dit heb ik toch de 4de plek weten te bemachtigen.
]
nee andere staan nog links als je goed kijkt zie je ook nog een arm van iemand
Vergeten bij alle klasses apart in te schrijven dan of deelname tickets te kopen? Want zomaar overplaatsen doen ze alleen als je je gewicht niet haalt oid toch?ik zou eigenlijk in de junioren klasse mee doen omdat ik nog maar 21 ben, vervolgens ben ik bij de grotere jongens met meer train ervaring gezet in de klasse van 1m80 zelf ben ik 1m71 (klasse classic bodybuilding) ondanks dit heb ik toch de 4de plek weten te bemachtigen.
(Heb deze post al wat eerder geplaatst)
![]()
![]()
![]()

Tell ussssssVergeten bij alle klasses apart in te schrijven dan of deelname tickets te kopen? Want zomaar overplaatsen doen ze alleen als je je gewicht niet haalt oid toch?
Niet dat mijn ervaringen nou zo positief zijn overigens
Prima shape iig man
Lees het vlog topic bruh! Was 3e
Nee nog niet, maar zou het graag willen delenHeb jij ook een normale log? Ik zou echt graag je manier van trainen en eten willen weten. Hoelang train je al?
Met keto ga je toch juist extremer de laagte in qua carbs? Of bedoel je dat je juist weer energie krijgt als je lichaam op ketonen overgaat?Gelukkig is keto anders dan low carb. Low carb is een kut dieet waar je geen energie hebt en dus hangende oogleden krijgt. Met keto heb je dat soort problemen niet.
Ben ook wel benieuwd, altijd leuk om iemand zijn aanpak te volgen.Nee nog niet, maar zou het graag willen delen
Ben wel benieuwd wat jullie van m'n voeding en training gaan vinden..
8.5 jaar nu al..
Thanks voor je interesse, begin denk ik a.s. woensdag ofzo.Ben ook wel benieuwd, altijd leuk om iemand zijn aanpak te volgen.

Ja gezien maar je sprak over dat jouw ervaringen niet positief waren daar ben ik benieuwd naar
Met keto ga je toch juist extremer de laagte in qua carbs? Of bedoel je dat je juist weer energie krijgt als je lichaam op ketonen overgaat?
Met keto ga je toch juist extremer de laagte in qua carbs? Of bedoel je dat je juist weer energie krijgt als je lichaam op ketonen overgaat?