Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Shape gaat lekker

Snapchat-1098187032.jpg

Screenshot_20181101-121837.png

Boh... trap game strong

:1010:

Nice, wat is je plaatsing geworden?
Meer foto’s?

ik zou eigenlijk in de junioren klasse mee doen omdat ik nog maar 21 ben, vervolgens ben ik bij de grotere jongens met meer train ervaring gezet in de klasse van 1m80 zelf ben ik 1m71 (klasse classic bodybuilding) ondanks dit heb ik toch de 4de plek weten te bemachtigen.

(Heb deze post al wat eerder geplaatst)

B6BA92BF-CEF0-4B58-A527-F03637FD0CB9.jpeg

DB612722-6412-4675-BF68-1A3BFA1E88F6.jpeg

6F2F4992-9C52-4C67-A97A-97EE62C2840F.jpeg

ik zou eigenlijk in de junioren klasse mee doen omdat ik nog maar 21 ben, vervolgens ben ik bij de grotere jongens met meer train ervaring gezet in de klasse van 1m80 zelf ben ik 1m71 (klasse classic bodybuilding) ondanks dit heb ik toch de 4de plek weten te bemachtigen.

]

Zie ik nou ook maar 4 deelnemers in je klasse?

(Heb deze post al wat eerder geplaatst)

B6BA92BF-CEF0-4B58-A527-F03637FD0CB9.jpeg

DB612722-6412-4675-BF68-1A3BFA1E88F6.jpeg

6F2F4992-9C52-4C67-A97A-97EE62C2840F.jpeg
Vergeten bij alle klasses apart in te schrijven dan of deelname tickets te kopen? Want zomaar overplaatsen doen ze alleen als je je gewicht niet haalt oid toch?

Niet dat mijn ervaringen nou zo positief zijn overigens :roflol:
Prima shape iig man

Heb jij ook een normale log? Ik zou echt graag je manier van trainen en eten willen weten. Hoelang train je al?
Nee nog niet, maar zou het graag willen delen ;)
Ben wel benieuwd wat jullie van m'n voeding en training gaan vinden..
8.5 jaar nu al..

Gelukkig is keto anders dan low carb. Low carb is een kut dieet waar je geen energie hebt en dus hangende oogleden krijgt. Met keto heb je dat soort problemen niet.
Met keto ga je toch juist extremer de laagte in qua carbs? Of bedoel je dat je juist weer energie krijgt als je lichaam op ketonen overgaat?

Ben ook wel benieuwd, altijd leuk om iemand zijn aanpak te volgen.
Thanks voor je interesse, begin denk ik a.s. woensdag ofzo.
Voeding is nu weer beetje flut de laatste dagen, ik geloof heilig in het effect van rood vlees en dat is op(biefstuk, steak, rundertartaar, runderlappen)
Woensdag in Arnhem even weer 4kg runderlappen halen voor €7,= p.kg :D

Met keto ga je toch juist extremer de laagte in qua carbs? Of bedoel je dat je juist weer energie krijgt als je lichaam op ketonen overgaat?

Google is your friend.

Korte uitleg. Je lichaam moet je leren vet als brandstof te nemen ipv carbs. Maar het heeft een grote voorkeur voor carbs, dus pas als je carbs vrijwel uit je dieet haalt maakt je lichaam die switch. Low carbs betekent dus je lichaam minder geven waar het juist veel van wilt.

Yes, ook al zou ik de term extreem niet toegepast vinden. Aangezien je zorgt dat je lichaam ketones gaat gebruiken als brandstof, je verlaagt je carbs super laag tot vrijwel geen carbs en vetten doe je omhoog. Ook gaat je eiwit niet heel hoog want anders raak je als nog niet in ketoses. 75% vetten, 20% protein en 5% carbs. Daarnaast zou ik cyclical ketogenic diet doen dus 1x in de week carb refeed. Bij low carb zul je dus zo weinig energie hebben omdat je lichaam nog steeds op glucose draait en daar niet genoeg van krijgt maar wel genoeg om niet in ketosis te kunnen raken.

Ik zou the cyclical ketogenic diet in ieder geval een kans geven als ik jou was. Als je het niet probeert zul je ook niet weten of het voor jou super chill werkt.

Terug
Naar boven