Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1 subject met zwaar ondergewicht --> 500mg test --> 4000kcals --> gainenzondertrainen --> Conclusie: Je kunt gainenzondetrainen
“Dat waren allemaal magere scharminkels”

"Nee, dat waren ze niet. De proefpersonen uit de eerste studie in de training + testosterongroep hadden een gemiddeld BMI van 24.6 bij een vetpercentage van 14%. Bovendien bankdrukten ze bij aanvang 97 kg. Dat is zeker niet slecht. De proefpersonen uit de 20-weken-niets-doen-studie waren zeer vergelijkbaar hiermee"

https://peterbond.nl/word-gespierder-anabolen-zonder-daarbij-trainen/

Waar blijven die foto's dan?

“Dat waren allemaal magere scharminkels”

"Nee, dat waren ze niet. De proefpersonen uit de eerste studie in de training + testosterongroep hadden een gemiddeld BMI van 24.6 bij een vetpercentage van 14%. Bovendien bankdrukten ze bij aanvang 97 kg. Dat is zeker niet slecht. De proefpersonen uit de 20-weken-niets-doen-studie waren zeer vergelijkbaar hiermee.

En dan nog te bedenken dat 600 mg"
Hmm, intressting...

Waar blijven die foto's dan?
Niet te hard letten op de pijnstillers smoel:D
20181205_135835.jpg

Het is toch al tijden bekend dat AAS werkt zonder trainen? Laten we nou niet doen alsof dat nieuw is. Je kunt met een juist eetschema en kuurschema een heel eind komen zonder trainen (uiteraard geen podium, maar dat terzijde). Of gaan we nu echt doen alsof iedereen aan de AAS gewoon harder werkt dan een naturel?

Het is toch al tijden bekend dat AAS werkt zonder trainen? Laten we nou niet doen alsof dat nieuw is. Je kunt met een juist eetschema en kuurschema een heel eind komen zonder trainen (uiteraard geen podium, maar dat terzijde). Of gaan we nu echt doen alsof iedereen aan de AAS gewoon harder werkt dan een naturel?
Lang niet iedereen :roflol: veel mensen gebruiken AAS zodat ze minder hard hoeven te werken.

kan niet eens fatsoenlijk NL merk ik laat staan AAS gebruiken

Zeker, iemand die naturel een degelijk fysiek wil bouwen moet vele malen harder trainen. Ik heb wel wat mensen gezien die aan de steroïden zijn en niet trainen en vervolgens stoppen met steroïden en waarbij alles weer even hard weg is... Absoluut hebben hun een behoorlijk gespierd fysiek zonder een malle moer te doen.
Ik denk dat dat zelfs ongeveer vergelijkbaar is met hoe ik er nu bij sta na jaren trainen.

Zeker, iemand die naturel een degelijk fysiek wil bouwen moet vele malen harder trainen. Ik heb wel wat mensen gezien die aan de steroïden zijn en niet trainen en vervolgens stoppen met steroïden en waarbij alles weer even hard weg is... Absoluut hebben hun een behoorlijk gespierd fysiek zonder een malle moer te doen.
Ik denk dat dat zelfs ongeveer vergelijkbaar is met hoe ik er nu bij sta na jaren trainen.
Post eens foto’s van hoe je erbij staat dan. Blijft natuurlijk wel het fototopic :D

Je komt er misschien mee weg om niet te trainen, maar die massa blijft sws niet zitten.
Je komt niet verder dan een bepaald punt als je niet traint.

Terug
Naar boven