Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt eigenlijk ook genoeg over de gemiddelde kuurder. Die zet dikkere kuren, traint wel en stagneert alsnog :')

Het is toch al tijden bekend dat AAS werkt zonder trainen? Laten we nou niet doen alsof dat nieuw is. Je kunt met een juist eetschema en kuurschema een heel eind komen zonder trainen (uiteraard geen podium, maar dat terzijde). Of gaan we nu echt doen alsof iedereen aan de AAS gewoon harder werkt dan een naturel?

Als natty moet je je er gewoon bij neerleggen dat je na een tijdje niet veel meer gaint. Als je dan nog wel gains wilt maken dan moet de spuit erin... of oral roids/sarms.Stoppen met op het forum te zitten en trainen/eten als een vent![]()
Als natty moet je je er gewoon bij neerleggen dat je na een tijdje niet veel meer gaint. Als je dan nog wel gains wilt maken dan moet de spuit erin... of oral roids/sarms.

Zeker niet perse waar. Zat pipos die met AAS ook geen vooruitgang boeken. En natty ga je ook nooit je potentie behalen; altijd ruimte voor verbetering.Wat ik dus zeg in mijn post hierboven (4 posts boven deze)
Met AAS blijf je vooruitgang boeken, als natty NIET.
Zeker niet perse waar. Zat pipos die met AAS ook geen vooruitgang boeken. En natty ga je ook nooit je potentie behalen; altijd ruimte voor verbetering.
Je zal dus altijd door kunnen groeien, alleen op gear verleg je je max potentie naar een stuk hoger, en zit je dus langer in je "beginner gain" fase. Maw je komt makkelijker met suboptimale shit weg, maar je loopt vanzelf tegen een punt aan waar groei stopt. Vanaf daar zul je je shit moeten gaan optimaliseren, net als je moet als natty zijnde
Zolang je regelmatig kuurt is je maximale potentie sowieso hoger. Stop je daarmee zal je weer richting je natuurlijke potentie gaan. Ik weet niet of je dat bedoelt?Ik betwijfel of er een duidelijk verband zit tussen maximale ontwikkeling ("potentie") naturel en met PED's.
Zolang je regelmatig kuurt is je maximale potentie sowieso hoger. Stop je daarmee zal je weer richting je natuurlijke potentie gaan. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Dat is inderdaad een flinke "volgens mij" en een flinke "mogelijk".Volgens mij krijg je van AAS naast hypertrofie ook hyperplasie, waardoor de terugval mogelijk minder is en de reactie op trainen groter. Ik betwijfel dat je met AAS en andere PED's "je genetische mogelijkheden realiseert".
Ook met GH is het nooit hard gemaakt en er is volgens mij 0 solid evidence voor hyperplasie bij mensenHyperplasia is alleen mogelijk met hgh hoe zou aas dit kunnen bewerkstellen?
Ook met GH is het nooit hard gemaakt en er is volgens mij 0 solid evidence voor hyperplasie bij mensen
insulineTrue story maar hoe verklaar je het verschil tussen old school en new school. Dan moet hgh wel voor heel veel hypotofie zorgen. Ik geloof wel degelijk in hyperplasie maar dit is net als alles zonder onderzoeken een mening ofc
Neen hoor, niets voor mij.. Maar sowieso ben ik geen bodybuilder. Ik train een ''beetje'' heb een beetje massa en probeer dat beetje te onderhouden, geen lage vetpercentages of enorm uitgebreide voedingsschema's voor mij meer. Is gewoon niet vol te houden imo.. Ik train wel vrij consequent maar ben wel heel erg vaak heel moe dus train iets minder optimaal dan een tijd geleden. Verder heb ik absolute vrede met mijn huidige fysiek ondanks dat het verre van perfect of goed is en ben ik wel van plan het zo te onderhouden.. Ik heb wel wat vrienden, Russen die wel steroïden gebruikte maar geen training bij deden.... Zien er redelijk atletisch uit zonder trainen als in vrij grote armen,borst gespierde rug maar zodra ze dan weer stopte met kuren vielen ze direct een kilo of 10 af en was het fysiek als of ze nooit getraind hadden. Ging echt schrikbarend snel was binnen 2 maanden serieus allemaal weg bij hun.. Kregen op ten duur wat gezondheidsproblemen en zijn toen echt moeten stoppen.. Maar dat hoort natuurlijk sws bij het kurenPost eens foto’s van hoe je erbij staat dan. Blijft natuurlijk wel het fototopic![]()