MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

dat zijn allemaal spookverhalen. Al die BB’ers die tot op heden plotseling zijn overleden op jonge leeftijd hadden allen een ‘aangeboren hartafwijking’:fluit:
Al die? Hoeveel BB'ers ken je dan die enkel door AAS-gebruik op jonge leeftijd zijn overleden?

Ben benieuwd hoeveel testosteron die blast/cruise 'trt' juicers nog natty aanmaken als ze moeten stoppen door gezondheidsredenen en hoeveel "massa' ze nog over houden op hun 70ste als ze dan al niet zijn doodgevallen aan hart/lever/nier falen ???
Als ik kijk naar Arnold en Big Lou Ferrigno zien ze er nog goed uit hoor.

Ben benieuwd hoeveel testosteron die blast/cruise 'trt' juicers nog natty aanmaken als ze moeten stoppen door gezondheidsredenen en hoeveel "massa' ze nog over houden op hun 70ste als ze dan al niet zijn doodgevallen aan hart/lever/nier falen ???
Wie stopt er dan ook met steroids?

Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat TRT helemaal niet zo schadelijk is als jij denkt. Er zijn nog genoeg bodybuilders die 70+ zijn goede gains hebben en nog aan de TRT zitten.

dat zijn allemaal spookverhalen. Al die BB’ers die tot op heden plotseling zijn overleden op jonge leeftijd hadden allen een ‘aangeboren hartafwijking’:fluit:
Tja, als je het misbruikt dan moet je ook niet verwachten dat je een lang en gezond leven kunt lijden. Lijkt me vanzelfsprekend toch? Hetzelfde geldt voor alcohol etc

Wat een lomp en ondoordacht antwoord kerel.

Wat was jouw reden om ON te gaan ? om je lichaam net zo groot te maken als je mond ?
Je zou eigenlijk OFF moeten gaan , dan komt je lichaam , je hersencel en je pikkie weer een beetje bij elkaar in de buurt qua grootte .
En jij maakt het helemaal af met jouw doordachte geniale opmerking. Wellicht kun je ergens inhoudelijk op ingaan, in plaats van infantiele kreten te produceren.

Omdat niet iedereen genoegen neemt met mediocre zijn. Sommige mensen hebben wel ambities in het leven.

Nee Thomas ik ga nergens op in want dat geeft jouw voer om nog meer te rellen

Maar ben benieuwd naar jouw ambities , buiten uitgekotst worden op het internet ( en in real life gok ik )

Dat komt omdat Arnold nu vegan is. Of is het de levertransplantatie?
Best wel asociaal, een nieuwe lever op 1-2-3 regelen door oral abuse terwijl er kleine kindertjes sterven die geen lever kunnen betalen of vast krijgen.

:emo:

Dat krijg je als je je info van Facebook haalt.

Nee Thomas ik ga nergens op in want dat geeft jouw voer om nog meer te rellen

Maar ben benieuwd naar jouw ambities , buiten uitgekotst worden op het internet ( en in real life gok ik )
Waarom reageer je dan überhaupt? Jij weet net zo goed als ik dat je gewoon geen ballen hebt net als ik. Alleen heb ik er tenminste een goede reden voor.

Jij vroeg toch wat de reden was waarom ik ON ging? Nou, dat was de reden.

Zou goed kunnen. Als je geen haters hebt, dan doe je wat verkeerd lijkt mij.

Gaat meer om een principe wat persoonsgebonden kan zijn. Mensen moeten natuurlijk doen wat aansluit op hun visie. Wil je gebruiken gebruik je. Voor mij persoonlijk zit het op dezelfde lijn met een voetballer die doping gebruikt. Je geeft jezelf een voordeel.

Wanneer gebruik omslaat in misbruik. Ik denk eerlijk gezegd dat het wel wat genuanceerder ligt allemaal. Ik snap de discussie niet, de ene groep beledigt de andere groep omdat hij natty is, de ander groep weer omdat iemand in weer een andere groep gebruikt, we delen toch dezelfde passie. Iedereen heeft zijn “way”.

Nou @th0maz heeft ze zin hoor er word weer heerlijk gereld
Heerlijk. Bijna weekend, nog even volhouden boys.

Jij hoeft wat een aantal aspecten in elke geval niet bang te zijn om mediocre te wezen. ;)
Het is omdat jij het zegt.

Gaat meer om een principe wat persoonsgebonden kan zijn. Mensen moeten natuurlijk doen wat aansluit op hun visie. Wil je gebruiken gebruik je. Voor mij persoonlijk zit het op dezelfde lijn met een voetballer die doping gebruikt. Je geeft jezelf een voordeel.
Waarom zou je jezelf opzettelijk moeten pijnigen door jarenlang in de gym aan te modderen, kcal te tellen met je appje en er nog steeds mediocre uit zien. Terwijl je gewoon met een paar injecties op je kont kunt zitten en nog beter uitzien dan een gemiddelde natty.

Wel mooi je maakt 1x een opmerking die niet kan en je krijgt 1 punt maar dagelijks iedereen voor rotte vis uitmaken en beledigen kan gewoon :headphone:
Tot volgende week
Arme jongen. Het zit jou ook allemaal niet mee.

Als het aansluit op je visie gun ik het je van harte hoor. Als je maar gezond blijft bro want dat is mijn invulling van sport, lichamelijke inspanning zorgt voor een goed functionerend lichaam en geest. Dat jij daar wat extras aan toevoegt moet je helemaal zelf weten.

Nog geen 10% van de gym heeft de intentie eruit te zien als een juicy bodybuilder, meeste ventjes willen gewoon die beachlook dat is de realiteit.

Er zijn toch ook gasten die al jaren trainen zonder gebruik en gewoon build zijn. Kost meer tijd maar ze staan er wel. Je kan alleen maar respect hebben voor de getoonde discipline en doorzettingsvermogen.

Er zijn toch ook gasten die al jaren trainen zonder gebruik en gewoon build zijn. Kost meer tijd maar ze staan er wel. Je kan alleen maar respect hebben voor de getoonde discipline en doorzettingsvermogen.
Kan je wel uit ervaring vertellen dat zelfs na jaren discipline je er niet heel impressive uit ziet. Zeker niet als je droog bent en gewoon kleding aan hebt.

Met ze staan er wel bedoel ik gewoon een goed uitziend lichaam, ik bedoel we gaan het toch niet “slechter” vinden dan een ongetraind average lichaam. Laten we de nuance nou niet kwijtraken.

Terug
Naar boven