Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Voor mij alleen Aziatische auto’s. Hyundai, Kia, Mazda, Toyota. Heb een Hyundai i30 gehad (echt een topauto), heb nu een Kia Rio (idem) en mijn “droomauto” is een Mazda 6 of Toyota Camry. Misschien ooit een Land Cruiser als ik geld teveel heb :o

Voor mij alleen Aziatische auto’s. Hyundai, Kia, Mazda, Toyota. Heb een Hyundai i30 gehad (echt een topauto), heb nu een Kia Rio (idem) en mijn “droomauto” is een Mazda 6 of Toyota Camry. Misschien ooit een Land Cruiser als ik geld teveel heb :o
Heb zelf een Toyota Aygo, op een volle tank kan ik 1,5 maand rijden. Hoor soms verhalen van jonge gastjes die toch voor een BMW gaan met 10 vorige eigenaren, kosten lopen altijd hoog op.

• Like
Waarderingen: BB_
Hier net zo. Begonnen met Nissan en Mazda, nu voor t eerst een Europeaan welke me ook prima bevalt en net even een gunstiger prijsklasse dan Mazda. Als t financieel enigzins kan wordt t toch weer Mazda in de toekomst

Ford Mustang Fastback '67 staat bovenaan t lijstje "geld en tijd te veel dus een oldtimer aanschaffen is onvermijdelijk " :heart:

Laatst bewerkt:
  • Like
Correctie Oost-Aziatisch of om nog specifieker te zijn Japans of Zuid-Koreaans. De term Aziaat is veel te breed om het in deze context te gebruiken aangezien er daar niet veel landen zijn die auto’s fabriceren.

Ik maak nu gebruik van een automaat Kia van moeders en moet zeggen, ik wil geen schakel meer. Automaat rijd zo lekker

Je pa bulkte toch van het geld en betaalde alles voor je?

Soms moet je cutten

Kijk gewoon voor een knappe Volkswagen Polo dan. Zal iets duurder zijn, maar prima auto’s.
Collega’s zeggen vaak neem een polo maar Ik zie polo’s met hoge km stand die duurder is vergeleken met een Opel Corsa die minder gereden is en goedkoper?

Beter Lada Niva

Je pa bulkte toch van het geld en betaalde alles voor je?

Mijn vader heeft best een succesvolle zaak ja maar hij is ook wel iemand die vindt dat ik zelf hard moet werken en mezelf eerst eens bewijzen ipv alles cadeau krijgen. Ik krijg gewoon een salaris zoals elke andere medewerker in het bedrijf en betaal alles zelf. Maar bijvoorbeeld wat een huis/appartement betreft is hij wel bereid om me een beetje op weg te helpen... we gaan op huizenjacht binnenkort :o

Vraag me vaak sowieso wel af hoe mensen dat doen, private lease als ze alleenstaand zijn en op hun zelf wonen. Ik verdien niet slecht maar ik zou er echt geen 500pm voor over hebben om een wat dikkere auto te rijden zonder überhaupt een euro benzine getankt te hebben

• Like
Vraag me vaak sowieso wel af hoe mensen dat doen, private lease als ze alleenstaand zijn en op hun zelf wonen. Ik verdien niet slecht maar ik zou er echt geen 500pm voor over hebben om een wat dikkere auto te rijden zonder überhaupt een euro benzine getankt te hebben
Onregelmatige diensten, 20% kortingtankpas en 14km heen en weer naar werk. Seat Ibiza fr full option 2020. Ja ik zit vaak krap

Ieder zijn ding. Sommige mensen doen voor 300 euro per maand aan gh, de ander wil graag rijden en/of gezien worden in een mooie auto.

De vraag is wat is niet slecht verdienen ? 😀 en wat je er voor over hebt

Terug
Naar boven