AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Er komt zoveel meer bij kijken dan je denktn

@th0maz snap niet waarom je mij negeert plotseling, ik ben geen homo hoor, alhoewel we tegenwoordig niets uit kunnen sluiten.

Wrong topic again, wtf! 🤬

Private is idd gewoon een persoonlijke lening , wat ik sws al niet voor een auto zou doen :p
Nou nee. Want als je hem in de prak rijdt, wordt je contract gewoon beëindig.

Enige voordeel van private lease is dat je er geen omkijken naar hebt. Vond ik voor mijn eerste auto's wel echt een voordeel. Want wat ik van auto's weet ik heb zelf moeten leren, niet iemand in mijn omgeving die er goed in thuis was.
Op autoweek of anwb staat wel zon calculator. Bij sommige kleine auto's kan een private lease aantrekkelijk zijn. Al moet je de auto altijd inleveren, en juist een kleine auto verminderd meestal minder in waarde (in percentages).

@th0maz snap niet waarom je mij negeert plotseling, ik ben geen homo hoor, alhoewel we tegenwoordig niets uit kunnen sluiten.
Nu die hoofd van jou nog opnieuw betegelen.

Ben benieuwd hoe jouw beentrainingen eruit zien.
Hij heeft gewoon uitzonderlijk goede genen voor benen. Natuurlijk is volume belangrijk voor groei, maar wtf heeft het voor zin om te weten wat voor training hij voor legs doet. Er is geen magische training die jouw krakkemikkige vrouwen legs nog kunnen redden. Geef het gewoon op.

Hij heeft gewoon uitzonderlijk goede genen voor benen. Natuurlijk is volume belangrijk voor groei, maar wtf heeft het voor zin om te weten wat voor training hij voor legs doet. Er is geen magische training die jouw krakkemikkige vrouwen legs nog kunnen redden. Geef het gewoon op.
Ik dacht dat meer AAS de oplossing is?

God, is het weer zover, zit je tampon weer eens verkeerd, @th0maz ?!

Wat zit er in die quads? Niet normaal.
Ben benieuwd hoe jouw beentrainingen eruit zien.
Quads is voor mij enkel squats op 5 herhalingen, legpress op 15 en leg extension op 15 herhalingen.
Ik dacht dat meer AAS de oplossing is?
Dat is wel een oplossing maar nog nooit boven de gram gezeten en zit momenteel op week 8 cruise 250mg test-e per week. Ook al 2.5 week niet wezen trainen.

Is vooral goede hoek en lichtinval denk ik

En wat nou als hij zegt dat hij veel squats doet, ga je dat dan toch doen?
Nee. Hoezo? Wellicht zitten er dingen in het schema waarvan ik denk 'daar kan ik wel wat mee' of nuances die ik kan aanbrengen. Squats heb ik jaren lang gedaan en geconcludeerd dat dat voor mij niet de oplossing biedt (en ik denk ook niet dat er een heilige graal is), maar openstaan voor nieuwe inzichten en andere schema's is nooit verkeerd.

Terug
Naar boven