Brn
Cool Novice
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach is maar hoe je levenstijl is wat je verdient en

Ja dit is gewoon kut. 3 maanden na contract tekenen ging m’n vriendin ervandoor hahaAch is maar hoe je levenstijl is wat je verdient en
Wat je voorkeuren zijn![]()
Dat is idd weer zo iets dat het leven meteen zuurder maakt financieelJa dit is gewoon kut. 3 maanden na contract tekenen ging m’n vriendin ervandoor haha
. Maar miss voor je eigen mentale beter 😂😃Precies dit.De vraag is wat is niet slecht verdienen ? 😀 en wat je er voor over hebt
Boven modaal op me 24e, echter geen drol over voor een autoDe vraag is wat is niet slecht verdienen ? 😀 en wat je er voor over hebt

Wat zit er in die quads? Niet normaal.
Nou nee. Want als je hem in de prak rijdt, wordt je contract gewoon beëindig.Private is idd gewoon een persoonlijke lening , wat ik sws al niet voor een auto zou doen![]()
Nu die hoofd van jou nog opnieuw betegelen.@th0maz snap niet waarom je mij negeert plotseling, ik ben geen homo hoor, alhoewel we tegenwoordig niets uit kunnen sluiten.
Hij heeft gewoon uitzonderlijk goede genen voor benen. Natuurlijk is volume belangrijk voor groei, maar wtf heeft het voor zin om te weten wat voor training hij voor legs doet. Er is geen magische training die jouw krakkemikkige vrouwen legs nog kunnen redden. Geef het gewoon op.
Ik dacht dat meer AAS de oplossing is?Nu die hoofd van jou nog opnieuw betegelen.
Hij heeft gewoon uitzonderlijk goede genen voor benen. Natuurlijk is volume belangrijk voor groei, maar wtf heeft het voor zin om te weten wat voor training hij voor legs doet. Er is geen magische training die jouw krakkemikkige vrouwen legs nog kunnen redden. Geef het gewoon op.
God, is het weer zover, zit je tampon weer eens verkeerd, @th0maz ?!Nu die hoofd van jou nog opnieuw betegelen.
En wat nou als hij zegt dat hij veel squats doet, ga je dat dan toch doen?Wat zit er in die quads? Niet normaal.
Ben benieuwd hoe jouw beentrainingen eruit zien.
Diep van binnen is hij heel onzeker. Laat hem maar lekker in die waan leven, maar zonder die aandacht kan hij niet overleven.God, is het weer zover, zit je tampon weer eens verkeerd, @th0maz ?!
Maak je pokkel maar nat TinusDiep van binnen is hij heel onzeker. Laat hem maar lekker in die waan leven, maar zonder die aandacht kan hij niet overleven.
Gewoon negeren/doen alsof hij onzichtbaar is. Dat werkt het beste.
Quads is voor mij enkel squats op 5 herhalingen, legpress op 15 en leg extension op 15 herhalingen.Wat zit er in die quads? Niet normaal.
Ben benieuwd hoe jouw beentrainingen eruit zien.
Dat is wel een oplossing maar nog nooit boven de gram gezeten en zit momenteel op week 8 cruise 250mg test-e per week. Ook al 2.5 week niet wezen trainen.
Nee. Hoezo? Wellicht zitten er dingen in het schema waarvan ik denk 'daar kan ik wel wat mee' of nuances die ik kan aanbrengen. Squats heb ik jaren lang gedaan en geconcludeerd dat dat voor mij niet de oplossing biedt (en ik denk ook niet dat er een heilige graal is), maar openstaan voor nieuwe inzichten en andere schema's is nooit verkeerd.En wat nou als hij zegt dat hij veel squats doet, ga je dat dan toch doen?