XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

20210922_073344.jpg

door de week check in
Benen ogen wat minder vol, kan dat kloppen?

Combat 18!!

Damn, fucking sick bro. Ik vind dat je echt een show moet doen binnenkort! Als jij er niet rijp voor bent weet ik het ook niet meer. Zeer goede classic shape.
Hah een kerel in de gym die me zag poseren probeert mij ook te overtuigen:roflol: Om echt competitief te zijn moet ik wat grotere armen en borst hebben. Wil op z’n minst een kans op eerste plek hebben en als ik m’n potentiële tegenstanders zie denk ik dat het nog iets te vroeg is daar voor.
:heart:
Damn, en dan maar zeggen dat je contest niet helemaal liep zoals gepland . Lijnen staan er goed op, met name benen. Als ik deze foto op internet zou zien, zou ik trouwens denken dat ie in de jaren '80 was genomen, old school.
De contest liep voor zo’n 95% perfect, enkel de laatste 2-3 weken het wat laten hangen helaas. Het zijn die weken die tellen maar kan op zich niet klagen. Denk dat er een filter over de camera van m’n vriendin heen zat, vandaar dat het er idd wat old school uitziet.
Nice!! Goeie oldskool pic ook.
bedankt :D
Heel sick, petje af.
Enorm brede schouders ook
Bedankt man! Rugwijdte is altijd al iets geweest dat gemakkelijk groeide :D
Gewoon volgend jaar wedstrijden gaan doen kerel, fysiek is goed ontwikkeld en heeft mooie verhoudingen, wederom flinke progressie weten te boeken!
Zit er wel dik in :D hopelijk tegen dan nog de nodige progress boeken.
👍 hulde, wat een deftige fysiek !
:heart:
Heeft net een cut en kuur erop zitten
Dit idd.
Naja eng? :o
Ja, maar als die een wedstrijd wil doen moet die nog langer 'on' blijven terwijl die er geloof ik ondertussen wel aardig doorheen zat met cutten.
ja idd, trok het echt niet langer :o

.

Laatst bewerkt:
Eerste paar maandjes getrained nu. Beginner gains na push day. Ben zelf nog vet , heb geen startfoto. Maar uitgangspunt een ongetrainde endomorph. Vetpercentage nu ongeveer 20 procent op 1.78, 68 kg laatste meting.Nu gewoon minder eten want heb nog genoeg vet voor het najaar. Welke oefeningen pakken jullie voor onderkant chest? Die is bij mij saggy.
Bekijk bijlage 537405

Wat staat er op je arm? Is het een zeemeermin?

Terug
Naar boven