Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Eerste paar maandjes getrained nu. Beginner gains na push day. Ben zelf nog vet , heb geen startfoto. Maar uitgangspunt een ongetrainde endomorph. Vetpercentage nu ongeveer 20 procent op 1.78, 68 kg laatste meting.Nu gewoon minder eten want heb nog genoeg vet voor het najaar. Welke oefeningen pakken jullie voor onderkant chest? Die is bij mij saggy.
Bekijk bijlage 537405
Kun je dan niet beter bulken juist nu je goed gebruik kan maken van je beginnersgains?

46075c4cb68937345d88f6461899da48.jpg

Zoiets?

Kun je dan niet beter bulken juist nu je goed gebruik kan maken van je beginnersgains?
Ja in principe wel. Maar ik gain nu ook door gewoon net iets onder het onderhoud te zitten+ zie al wat van de spektieten verdwijnen en buikvet en dat voelt goed. Wat ik nu doe noemen ze een recomp dacht ik. Anyway het werkt.

Ja in principe wel. Maar ik gain nu ook door gewoon net iets onder het onderhoud te zitten+ zie al wat van de spektieten verdwijnen en buikvet en dat voelt goed. Wat ik nu doe noemen ze een recomp dacht ik. Anyway het werkt.
Ja dat is ook zeker zo, alleen zou ik zelf eerst focussen op het massa bouwen (als je dat redelijk lean kan doen gaat je vetpercentage sowieso al omlaag) . Zo heel vet oog je eigenlijk niet op de foto!

Ja dat is ook zeker zo, alleen zou ik zelf eerst focussen op het massa bouwen (als je dat redelijk lean kan doen gaat je vetpercentage sowieso al omlaag) . Zo heel vet oog je eigenlijk niet op de foto!
Ja ik kan zowieso kijken wat er gebeurt als ik boven onderhoud ga zitten. Als ik dan meer gain zonder vetter te worden is dat fijn. In principe hoef je niet heel veel boven je onderhoud te gaan als beginner toch ?

Is ook een beetje het gevoel , het mentale plaatje is moeilijk los te laten. Bulkphobia ofzo 🤣

IMG_20210916_042138.jpg

Mijn doel was 80kg wegen en wat vorm in het lijf. Dit is 79kg.

Ben 1,88 dus nog steeds een skinny motherfucker, maar ik blijf door eten en geduld hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven