ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnxs 👍gaat mooi zo
NeeIk zou ook niet cutten als ik hem was…
Ik zou zelfmoord plegen als ik hem was.
Viel mij direct op.. wel goed droog zeg👍
Deftige lat spread.
Maar tijdens die leanbulk kom je ook gewoon vet aan, dus daar heb je niks aan op zo b hoog vet percentage. Beter gewoon drie maanden cutten naar een normaal vetpercentage en dan de bulk inIk zou persoonlijk gaan leanbulken/recompen. Ik weet ook niet hoe de 20% is gemeten, maar met zijn stats (1.78/68kg) zou ik niet gaan cutten imo.
@royboyiron
Je hebt toch ook net een periode gecut en zou gaan bulken?😅
Dit is exact wat ik nu aan het doen ben.Maar tijdens die leanbulk kom je ook gewoon vet aan, dus daar heb je niks aan op zo b hoog vet percentage. Beter gewoon drie maanden cutten naar een normaal vetpercentage en dan de bulk in
Als het via BIA is gemeten zegt 20% niet zoveel. Als ik leanbulk dan is het doel juist om geen vet bij te komen😛 Wellicht dat een recomp (korte periodes bulken/cutten) in zijn situatie passender is.Maar tijdens die leanbulk kom je ook gewoon vet aan, dus daar heb je niks aan op zo b hoog vet percentage. Beter gewoon drie maanden cutten naar een normaal vetpercentage en dan de bulk in
Is 78,4. Foutje van mijNou, 68 kilo, ik zou gewoon eerst een keihard gaan trainen en goed eten.
dikz*k.
Dat is nogal een verschil🤣