MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

1 like maar
meeste die daar zitten kennen hoody zeker niet :(

Geobsedeerd zijn is in bodybuilding een groot voordeel net zoals in elke andere sport. Over die laatste zin zal ik e maar niet uitspreken. :rolleyes:

Ik hoop voor je dat je er achter zult komen dat geobsedeerd ergens mee bezig zijn nergens op slaat en je fitnesshobby er niet leuk op zal maken.

Kijk hoe dom en kortzichtig jou gedachte is! Je moet spuiten om er bij te horen, want anders ben je een mietje.

Hangt er vanaf in welk opzicht je het bekijkt natuurlijk.. Als je groot wil worden zal je toch moeten prikken. En dan heb ik het niet over groot worden met +20% Vet :p

---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

Ik hoop voor je dat je er achter zult komen dat geobsedeerd ergens mee bezig zijn nergens op slaat en je fitnesshobby er niet leuk op zal maken.

Dit houd er bij mij net de spanning in. En geobsedeerd heb je in verschillende graden :P
Jij bent ergens toch ook geobsedeerd anders zou je toch niet elke dag terug de gym binnenstappen ?

Hangt er vanaf in welk opzicht je het bekijkt natuurlijk.. Als je groot wil worden zal je toch moeten prikken. En dan heb ik het niet over groot worden met +20% Vet :p

Als je dit maar vaak genoeg herhaalt dan ga je het nog geloven ook.

merk ik ook man
steeds maar groter willen worden als ik iemand zie dat er wat groter uitziet
niet goed:o

Als je dit maar vaak genoeg herhaalt dan ga je het nog geloven ook.

Beweer jij dan dat je op mijn lengte 110kg max 12%v kan staan ? :rolleyes: Iedereen kan er kilo's bijvreten maar bij bodybuilding gaat het meestal over kwalitatieve kilo's.
Ik weet dat dit van jou opzicht verschilt maar jij bent ook een powerlifter dacht ik ?

Beweer jij dan dat je op mijn lengte 110kg max 12%v kan staan ? :rolleyes: Iedereen kan er kilo's bijvreten maar bij bodybuilding gaat het meestal over kwalitatieve kilo's.
Ik weet dat dit van jou opzicht verschilt maar jij bent ook een powerlifter dacht ik ?

Let it go bro, onbegonnen gedoe, van beide kanten. En antwoord es op mn PM :mad:

Linker tricep valt wel erg weg komt denk ik een beetje door de hoek van de foto...
2mg41mb.jpg

Ik weet alleen dat er een hoop mogelijk is als je jezelf niet wijsmaakt dat iets niet mogelijk is. En dan doel ik niet alleen op trainen maar eigenlijk op alles. En ik doe aan fitness net als jij.

Ik weet alleen dat er een hoop mogelijk is als je jezelf niet wijsmaakt dat iets niet mogelijk is. En dan doel ik niet alleen op trainen maar eigenlijk op alles. En ik doe aan fitness net als jij.

Klopt , maar er zijn genetische grenzen. Dat weet jij evengoed als mij. Als dit niet zo was dan was er van AAS geen spraken op amateur BB gebied.

Bodybuilding is nog steeds de meest extreme sport als het aankomt op doping. Dit is niet zomaar :)

Klopt , maar er zijn genetische grenzen. Dat weet jij evengoed als mij. Als dit niet zo was dan was er van AAS geen spraken op amateur BB gebied.

Bodybuilding is nog steeds de meest extreme sport als het aankomt op doping. Dit is niet zomaar :)

Ik zou een verkiezing geen sport willen noemen.

Ik zou een verkiezing geen sport willen noemen.

Wie heeft het over een podium ? En jij telt die 1/2 dagen "verkiezing" dan mee voor een heel jaar ?
Dus jij zegt dat 2 dagen op het podium staan elke andere dag van het jaar overtreft waarin je 100% met je sport bezig bent :p

Beetje kortzichtig niet ?

Wie heeft het over een podium ? En jij telt die 1/2 dagen "verkiezing" dan mee voor een heel jaar ?
Dus jij zegt dat 2 dagen op het podium staan elke andere dag van het jaar overtreft waarin je 100% met je sport bezig bent :p

Beetje kortzichtig niet ?

Zoals ik al aangaf, jij ziet de verkiezing als sport en ik niet.

Cyberspace vervuilers

Welles! nietes!

bodybuilding is een verkiezing aangezien je het wint door een beoordeling... Powerlifting bijvoorbeeld, win je alleen door meer gewicht te verplaatsen, daarom is dit onder andere ook een Olympische sport.

Maar gewoon trainen is de sportschool zelf zie ik ook als een sport.

34ypw2g.jpg

apb2pt.jpg

+/- 100kg. Awesome poses zijn awesome

Welles! nietes!

bodybuilding een verkiezing aangezien je het wint door een beoordeling... Powerlifting bijvoorbeeld, win je alleen door meer gewicht te verplaatsen, daarom is dit onder andere ook een Olympische sport.

Maar gewoon trainen is de sportschool zelf zie ik ook als een sport.

Podium=krijg je inderdaad punten voor. Maar ovosnovo maakt een onderscheid tussen sport/en de "verkiezing"

Die verkiezing is een onderdeel van de sport.

Goed bezig Apocalyp! :thumb:

Terug
Naar boven