AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Linker tricep valt wel erg weg komt denk ik een beetje door de hoek van de foto...
2mg41mb.jpg

natty?

Ik zou een verkiezing geen sport willen noemen.

Dan is powerlifting volgens jou dus ook geen sport. Bodybuilders doen namelijk het hele jaar door bijna exact hetzelfde als powerlifters, zware gewichten tillen. Ze zijn (meestal) alleen nog veel gedisciplineerder en doen eventueel af en toe mee aan een zogenaamde verkiezing.

:thumb:

Dan is powerlifting volgens jou dus ook geen sport. Bodybuilders doen namelijk het hele jaar door bijna exact hetzelfde als powerlifters, zware gewichten tillen. Ze zijn (meestal) alleen nog veel gedisciplineerder en doen eventueel af en toe mee aan een zogenaamde verkiezing.

ik zou opperen dat bodybuilding bestaat uit krachttraining + poseren + ..., om te zeggen dat bodybuilders bijna exact hetzelfde doen als powerlifters is hetzelfde als zeggen dat voetballers hetzelfde doen als lopers.

ik zou opperen dat bodybuilding bestaat uit krachttraining + poseren + ..., om te zeggen dat bodybuilders bijna exact hetzelfde doen als powerlifters is hetzelfde als zeggen dat voetballers hetzelfde doen als lopers.

Powerlifters poseren ook in de spiegel stiekem hoor

Dude waar is het achterkantje van je telefoon?

Haha bij het nemen van dit abonnement kreeg je er gratis zo'n achterkantje bij met flipcover oid, alleen werkt dat niet echt prettig bij het maken van foto's.. vandaar :p op de eerste foto zie je 'm aan de rechterkant wel liggen

Kan, of het is m'n haar.. :rolleyes:

thx!! :)

Ik denk dat je niet goed hebt gelezen wat ik schreef.

Volgens mij heb je me post niet goed begrepen. Waarom is volgens jou powerliften een verkiezing? Het is niet zo dat degene met de mooiste string of die het mooist een gewicht drukt wint ofzo. Ze leveren een meetbare prestatie en de gene met de hoogste gewichten wint.

zwaar natty

Volgens mij heb je me post niet goed begrepen. Waarom is volgens jou powerliften een verkiezing? Het is niet zo dat degene met de mooiste string of die het mooist een gewicht drukt wint ofzo. Ze leveren een meetbare prestatie en de gene met de hoogste gewichten wint.

Cursus begrijpend lezen zou geen overbodige luxe voor je zijn. Snap ook niet helemaal waar je nu mee bezig bent, je zit op een bb-forum in een "post je foto"-topic te haten op de sport en sporters. Kom je aandacht te kort? Je mag dan zware gewichten kunnen tillen maar dan ga je vervolgens b**chen over uiterlijke doelen en juist daar zijn jouw capaciteiten lachwekkend. Dus in plaats van moeilijk te doen kun je beter respect hebben voor beiden variaties van de sport of lekker in het powerlift deel blijven.

Terug
Naar boven