Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linker tricep valt wel erg weg komt denk ik een beetje door de hoek van de foto...![]()
Dan is powerlifting volgens jou dus ook geen sport. Bodybuilders doen namelijk het hele jaar door bijna exact hetzelfde als powerlifters, zware gewichten tillen. Ze zijn (meestal) alleen nog veel gedisciplineerder en doen eventueel af en toe mee aan een zogenaamde verkiezing.
![]()
ik zou opperen dat bodybuilding bestaat uit krachttraining + poseren + ..., om te zeggen dat bodybuilders bijna exact hetzelfde doen als powerlifters is hetzelfde als zeggen dat voetballers hetzelfde doen als lopers.
op de eerste foto zie je 'm aan de rechterkant wel liggen

ik zou opperen dat bodybuilding bestaat uit krachttraining + poseren + ..., om te zeggen dat bodybuilders bijna exact hetzelfde doen als powerlifters is hetzelfde als zeggen dat voetballers hetzelfde doen als lopers.
Dan is powerlifting volgens jou dus ook geen sport. Bodybuilders doen namelijk het hele jaar door bijna exact hetzelfde als powerlifters, zware gewichten tillen. Ze zijn (meestal) alleen nog veel gedisciplineerder en doen eventueel af en toe mee aan een zogenaamde verkiezing.
![]()
![]()
chest oogt vrij klein, maar komt deels door pose
---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------
flinke piek vent
![]()
chest oogt vrij klein, maar komt deels door de pose

Volgens mij heb je me post niet goed begrepen. Waarom is volgens jou powerliften een verkiezing? Het is niet zo dat degene met de mooiste string of die het mooist een gewicht drukt wint ofzo. Ze leveren een meetbare prestatie en de gene met de hoogste gewichten wint.