Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Cursus begrijpend lezen zou geen overbodige luxe voor je zijn. Snap ook niet helemaal waar je nu mee bezig bent, je zit op een bb-forum in een "post je foto"-topic te haten op de sport en sporters. Kom je aandacht te kort? Je mag dan zware gewichten kunnen tillen maar dan ga je vervolgens b**chen over uiterlijke doelen en juist daar zijn jouw capaciteiten lachwekkend. Dus in plaats van moeilijk te doen kun je beter respect hebben voor beiden variaties van de sport of lekker in het powerlift deel blijven.
Lachwekkend zou ik niet zeggen. Kerel is behoorlijk massive.

Hij heeft de kennis en het doorzettingsvermogen niet om te shredden naar bijv 8% of 10%, mocht hij dit wel doen dan ziet hij er denk ik uit als een grote lange lompe pipo, mooi zal het niet worden. Maar daar gaat het niet verder niet om, meer om t irritante bijdehante gezeik.

Ecto coming trough..

2e51gs4.jpg

Betekend meestal no wheels :rolleyes:

Nja goed je staat behoorlijk droog dan zul je ook snel groter ogen. Ziet er top uit verder hoor!

jij hebt zelf geen wielen man GangstaPro!11
M 25j 1m81 103kg 10% epische ectostats :(

Hij heeft de kennis en het doorzettingsvermogen niet om te shredden naar bijv 8% of 10%, mocht hij dit wel doen dan ziet hij er denk ik uit als een grote lange lompe pipo, mooi zal het niet worden. Maar daar gaat het niet verder niet om, meer om t irritante bijdehante gezeik.

En ik loop te haten :roflol:

Thanks! Ga je naar madball toe?

Right in the feels.. waarom doe je zo :(

Volgens mij heb je me post niet goed begrepen. Waarom is volgens jou powerliften een verkiezing? Het is niet zo dat degene met de mooiste string of die het mooist een gewicht drukt wint ofzo. Ze leveren een meetbare prestatie en de gene met de hoogste gewichten wint.

Ik heb je post heel goed begrepen. Jij ziet bodybuilding als een verkiezing, terwijl heel veel jongens aan bodybuilding doen zonder ooit op het podium te gaan staan. Ikzelf heb bijv. ook nog nooit aan een "verkiezing" meegedaan. Ik vind het leuk om zware gewichten te tillen EN er qua fysiek goed uit te zien. Puur voor mezelf, niet voor anderen.

Het gaat er simpelweg om dat jij bodybuilding alleen maar ziet als een verkiezing en dat slaat nergens op. Ik kijk ook wel eens in de powerlift sectie naar logjes e.d.. Zonder op te scheppen; ik weet zeker dat ik zwaardere gewichten til dan 90% van de jongens die daar loggen. En toch is hetgene wat ik nu doe volgens jou geen sport? Je gedachtengang is veel te bekrompen, en dat zie je zelf niet in.

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik heb je post heel goed begrepen. Jij ziet bodybuilding als een verkiezing, terwijl heel veel jongens aan bodybuilding doen zonder ooit op het podium te gaan staan. Ikzelf heb bijv. ook nog nooit aan een "verkiezing" meegedaan. Ik vind het leuk om zware gewichten te tillen EN er qua fysiek goed uit te zien. Puur voor mezelf, niet voor anderen.

Het gaat er simpelweg om dat jij bodybuilding alleen maar ziet als een verkiezing en dat slaat nergens op. Ik kijk ook wel eens in de powerlift sectie naar logjes e.d.. Zonder op te scheppen; ik weet zeker dat ik zwaardere gewichten til dan 90% van de jongens die daar loggen. En toch is hetgene wat ik nu doe volgens jou geen sport? Je gedachtengang is veel te bekrompen, en dat zie je zelf niet in.

Imo ben je pas bodybuilder als je aan wedstrijden meedoet, net zoals iemand pas powerlifter is als hij aan powerlift wedstrijden mee doet. Vandaar dat ik ons ook onder de fitnessers schaar.

Progressie van 4 maanden. Foto's zijn een beetje vaag, maar het is te zien denk ik zo.

foto-2.JPG

foto.JPG

Imo ben je pas bodybuilder als je aan wedstrijden meedoet, net zoals iemand pas powerlifter is als hij aan powerlift wedstrijden mee doet. Vandaar dat ik ons ook onder de fitnessers schaar.

Dus terwijl je aan het trainen bent om op een podium te kunnen staan ben je aan het sporten (want je kan moeilijk ontkennen dat het heffen van gewichten geen sport is), maar als je dan aan een wedstrijd/verkiezing meedoet, doe je ineens geen sport meer?

Terug
Naar boven