AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

door paaltjes slalommen en sprintjes trekken is ook geen voetbal, de sport krijgt zn naam door de activiteit die in wedstrijdverband gebeurt:)

Bedankt angelus, misschien kun jij de discussie van me overnemen en het hunnie aan hunnie "verstand" brengen.

Pas maar op JW, voor je t weet heb je een kaartje te pakken.. :(

door paaltjes slalommen en sprintjes trekken is ook geen voetbal, de sport krijgt zn naam door de activiteit die in wedstrijdverband gebeurt:)

Onzin. Iemand die op regelmatige basis wat gaat lopen zonder ooit aan wedstrijden mee te doen is ook aan het sporten. Wanneer ik op vakantie wat ga volleyballen of surfen ben ik ook aan het sporten.

Idem bij "wintersportvakanties". Je doet aan sport door te skiën, en niet door aan skiwedstrijden mee te doen.

Onzin. Iemand die op regelmatige basis wat gaat lopen zonder ooit aan wedstrijden mee te doen is ook aan het sporten. Wanneer ik op vakantie wat ga volleyballen of surfen ben ik ook aan het sporten.

die is aan het sporten, maar niet aan het voetballen, je mist mn punt;)

Probeer is uit te leggen dan waarom het wel een sport is, is een miss world verkiezing volgens jou ook een sport? En zo nee waarom dan niet?
Bodybuilden is gewoon een sport, zo een bodybuildingwedstrijd is een verkiezing. Snap nie wat daar moeilijk aan is tbh :roflol:.

Als ik aan het volleyballen ben, dan ben ik aan het volleyballen. Ook al doe ik dat gewoon op vakantie.

klopt, maar zelfde gaat niet op voor bodybuilden, ofwel zijn alle fitnessers, powerlifters,... ook bodybuilders en verliest het woord enige betekenis.

Terug
Naar boven