Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

We kunnen anders ook foto's plaatsen ipv lopen wijven over wat nou beter is.
**** dat, doe je ding en doe het met plezier.

250 mg test EW
800 mg tren ew
400 mg mast EW
150 mg oxy ED voor het trainen

Schema die een PL'er (van DBB) hanteerde. Just sayin'

meanwhile in bostin loyd's spuit:
500 mgs test e eod
300 mgs deca 3 x a week
300 mgs eq eod
200 mgs masteron e 3 x a week (first 8 weeks only)
2.5 mg letrozole everyday
6 iu gh....3 iu am before breakfast...another 3 iu mid day 5-6 hrs later
igf 1 lr3 100 mcgs post workout shot into a muscle trained
ghrp 6 250 mcg post workout and pre bed
cjc no dac 100 mcg pre bed w/ ghrp 6
Insulin(no insulin for first 8 weeks) (need to lose fat and harden up)

Wat is je tegenargument?

Wou je mij met jou vergelijken of wat bedoel je.
Enigste verschil tussen de twee is het drugs specifiek gebruik / insuline gebruik / synthol + lagere BF waardoor bodybuilders groter ogen.
Ik ben zelf een bodybuilder , maar dit is de realiteit.

Het ging over het feit dat een powerlifter buffer is dan een bodybuilder.

misschien ligt het probleem bij het feit dat jij een bb'er bent en daarom er niet tegenkan dat jouw "sport" tot dezelfde categorie behoort als miss universe.

Ik ben blij dat er bb'rs op een podium gaan staan. Omdat je dan naar hun fysieken kan kijken.
Ik doe zelf niet aan competitie dus ik hoef me niet te verantwoorden ofzo.

Ik ben blij dat er bb'rs op een podium gaan staan. Omdat je dan naar hun fysieken kan kijken.
Ik doe zelf niet aan competitie dus ik hoef me niet te verantwoorden ofzo.

dan ben jij geen bodybuilder maar een fitnesser/krachttrainer

kusje Angie:kiss:

Dan praat je ook over iemand.. :rolleyes:

Strong vergelijking.

Gebruikt hij meer dan gemiddeld? Waarschijnlijk.

Het is echter wel erg onwaarschijnlijk dat Bostin een uitzondering is en al die andere BBers die net zo groot/groter zijn dat op de één of andere manier gedaan hebben met 4x zo weinig drugs. Genetics zijn ook geen probleem want beide ouders waren BBer.

edit: inb4 iemand post die video van Marc Derpliner die zegt dat IFBB pro's 'TRT doses' gebruiken.

Gebruikt hij meer dan gemiddeld? Waarschijnlijk.

Het is echter wel erg onwaarschijnlijk dat Bostin een uitzondering is en al die andere BBers die net zo groot/groter zijn dat op de één of andere manier gedaan hebben met 4x zo weinig drugs. Genetics zijn ook geen probleem want beide ouders waren BBer.

Zal wel niet, maar maakt dat uit?
Je kan een bb'er gewoon niet vergelijken met een powerlifter.
Je hebt beide TOTAAL verschillende doelen.

Als een powerlifter op 5% zou komen te staan zal die hoogstwaarschijnlijk niet zo veel definitie hebben als een bb'er.

Dat geeft ook niet, wat dat is gvd zijn doel niet.

Wtf maakt het nou uit..

250 mg test EW
800 mg tren ew
400 mg mast EW
150 mg oxy ED voor het trainen

Schema die een PL'er (van DBB) hanteerde. Just sayin'

Dus jij bent ervan overtuigt dat IFBB's gelijk aantal grammen AAS gebruiken als dat van een zelfde gekwalificeerde PLér buiten de insuline / synthol om , als dat zo is vindt ik dat een beetje naïef.

Aan je eerste reactie dat PLérs geen PEDS gebruiken , wil ik natuurlijk niet zeggen dat PLrs maar op 500mg test zitten , je kunt twee atleten uit deze takken met hetzelfde nivea betreft klasse / rankings niet met elkaar vergelijken qua drugs gebruik.

Of dacht je dat hun werkelijk meer massa krijgen door die ene bicep-fancy-curl.
Of je tenen naar buiten laten wijzen bij de legpress voor extra sweap.

JohnMocroBeffer wazzzuppppp brahhhh

Als zij dezelfde stacks gebruikten ben ik van mening dat de resultaten minimaal zal zijn betreft massa , wel zal de Plér effectiever trainen door het meer gericht te trainen op compounds.

Natuurlijk doel ik niet op de Bodybuilders die op compounds trainen , maar op de bodybuilders die alle machines afgaan of smoesjes hebben dat compounds hun fysiek verpesten.

Ops dubbele post , excuus voor de off topic voor verdere discussie mag je me PM'n.

Dus jij bent ervan overtuigt dat IFBB's gelijk aantal grammen AAS gebruiken als dat van een zelfde gekwalificeerde PLér buiten de insuline / synthol om , als dat zo is vindt ik dat een beetje naïef.

Aan je eerste reactie dat PLérs geen PEDS gebruiken , wil ik natuurlijk niet zeggen dat PLrs maar op 500mg test zitten , je kunt twee atleten uit deze takken met hetzelfde nivea betreft klasse / rankings niet met elkaar vergelijken qua drugs gebruik.

Of dacht je dat hun werkelijk meer massa krijgen door die ene bicep-fancy-curl.
Of je tenen naar buiten laten wijzen bij de legpress voor extra sweap.
En jij wilt zeggen dat IFBB pro's slechts groter lijken dan powerlifters omdat ze een laag vetpercentage hebben?

Terug
Naar boven