XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

klopt, maar zelfde gaat niet op voor bodybuilden, ofwel zijn alle fitnessers, powerlifters,... ook bodybuilders en verliest het woord enige betekenis.

Bodybuidling en powerliften kun je in dezelfde categorie zetten. Enkel de uitwerking is anders.

Net zoals je duiken en diepzeeduiken hebt.

Bodybuilding is geen sport maar een schoonheidswedstrijd.

Bodybuidling en powerliften kun je in dezelfde categorie zetten. Enkel de uitwerking is anders.

nee, krachttraining met bodybuilding vergelijken is als diepzeeduiken vergelijken met diepzeefotografie.

(het probleem hier ligt natuurlijk in de semantiek van 'bodybuilding', jullie stellen het gelijk met training, ik en ivo stellen het gelijk aan de wedstrijd)

Bodybuilders hebben geen idee wat zij doen en doen fancy isolatie oefeningen.
Terwijl PLérs gericht voor kracht trainen en even buff zijn als bodybuilders. :)

nee, krachttraining met bodybuilding vergelijken is als diepzeeduiken vergelijken met diepzeefotografie.

(het probleem hier ligt natuurlijk in de semantiek van 'bodybuilding', jullie stellen het gelijk met training, ik en ivo stellen het gelijk aan de wedstrijd)

Slaagt op niets :rolleyes: Misschien dat het probleem licht bij jullie gedachtengang en dat jullie daardoor enkele problemen hebben met je lichaam.

De ene te dik en de andere krijgt er geen massa op.

Helemaal niet...:roflol:
Welke categorie is dat dan? Bodybuilding is geen krachttraining iig dus daar valt het al niet onder.

Bodybuilders hebben geen idee wat zij doen en doen fancy isolatie oefeningen.
Terwijl PLérs gericht voor kracht trainen en even buff zijn als bodybuilders. :)

Zullen we dan maar eens een meet houden en VVM laten meten in een wtertank ?

Wat is je tegenargument?

Wou je mij met jou vergelijken of wat bedoel je.
Enigste verschil tussen de twee is het drugs specifiek gebruik / insuline gebruik / synthol + lagere BF waardoor bodybuilders groter ogen.
Ik ben zelf een bodybuilder , maar dit is de realiteit.

En dan? hoe functioneel is die vet vrije massa van je dan anabole henkie, denkje omdat je veel massa hebt dat je kan tippen aan powerlifters, beter ga je weer verder met je fancy isolatie oefeningen...ga wat fingercurls doen ofso joh :mad:

ben niet eens een powerlifter maar goed :roflol:

Slaagt op niets :rolleyes: Misschien dat het probleem licht bij jullie gedachtengang en dat jullie daardoor enkele problemen hebben met je lichaam.

De ene te dik en de andere krijgt er geen massa op.

misschien ligt het probleem bij het feit dat jij een bb'er bent en daarom er niet tegenkan dat jouw "sport" tot dezelfde categorie behoort als miss universe.

Wat is je tegenargument?

Enigste verschil tussen de twee is het drugs specifiek gebruik / insuline gebruik / synthol + lagere BF waardoor bodybuilders groter ogen.

ja want power lifters op hoog niveau zijn natty per definitie

Wat is je tegenargument?

Powerlifters gebruiken geen PEDs natuurlijk, wat stom van hem.

Wat is je tegenargument?

Mirin post srs beste post die ik hier gelezen heb de laatste tijd (nuthug)(semi homo)

edit: sterke begrijpend lezen skills in deze thread. waar wordt in deze post beweert dat powerlifters natty zijn? nergens

powerliften met bobybilboing vergelijken :roflol:

wel all true natty allebei de sporten

Terug
Naar boven