Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even rekken en strekken en goed vasthouden
Nou ja omdat ik veel cardio doe train ik benen niet vaak. Ik gok de laatste 6 maand nog geen 10 keer.Komt wel. Je kunt beginnen met EOD. unlatteral raise, en goed uitstrekken en tel tot 5, dan goed dalen en daar ook tot 5 tellen voor je weer omhoog komt.
Doe je dat met andere spiergroepen ook zo?
Rekken en strekken wel ja, niet dat vasthouden. maar je kuiten moet je hard aanpakken, want die dragen je lichaam al je hele leven lang. Probeer maar, dan merk je het vanzelf wel.

Hij heeft ook gewoon geluk met die monster kuiten@wovano gaan uitleggen hoe je kuiten moet trainen is wel next level zelfoverschatting.
Komt voort uit reactie op @ThaWasteland@wovano gaan uitleggen hoe je kuiten moet trainen is wel next level zelfoverschatting.
Je lijkt een compleet andere guy dan wat we eerder gezien hebben? Qua fysiek EN kop 🤔 je lijkt nu een of andere lijpe Rus.Aangezien iedereen armen showt kan ik niet achterblijven![]()
@wovano gaan uitleggen hoe je kuiten moet trainen is wel next level zelfoverschatting.
Geef mij de skuld maar
Heb jij ook andere ontwikkelde spieren dan alleen armen? Edit: is een oprechte vraag want heb alleen fotos van je guns gezienBiceps zijn het "visitekaartje" van een bodybuilder.
Sommige mensen hebben nu eenmaal sicke genetics voor sommige bodyparts. Betekent niet gelijk dat je dan ook daadwerkelijk weet hoe je een bodypart het beste kan trainen.

Biceps zijn het "visitekaartje" van een bodybuilder.
Biceps zijn het "visitekaartje" van een bodybuilder.
Waist to shoulder is belangerijk dan bicep vind ik![]()
Denk zelf dat het gaat om het totaal plaatje, alles in verhouding. Het is niet dat het een belangrijke is dan het andere. Met 50cm armen icm 50cm quads scoor je alleen op een festival, maar niet op het podium.
Wel een leuk gezinnetje met @rippedmeeuw als broertje!Zou bijna geadopteerd willen worden door jullie.
Goed bezig!