AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

vind ze zelf ook echt wel lastig, train ze bij elke leg day wel "bb calve raises" tot failure, maar lijkt wel of er niets gebeurd :rolleyes:

Komt wel. Je kunt beginnen met EOD. unlatteral raise, en goed uitstrekken en tel tot 5, dan goed dalen en daar ook tot 5 tellen voor je weer omhoog komt.
Nou ja omdat ik veel cardio doe train ik benen niet vaak. Ik gok de laatste 6 maand nog geen 10 keer.

Niet omdat ik denk dat ik het niet nodig ben naar eerder uit voorzorg ivm blessures 😅

Doe je dat met andere spiergroepen ook zo?
Rekken en strekken wel ja, niet dat vasthouden. maar je kuiten moet je hard aanpakken, want die dragen je lichaam al je hele leven lang. Probeer maar, dan merk je het vanzelf wel.
Je hoeft niet bang te zijn dat ze krimpen ;)

Aangezien iedereen armen showt kan ik niet achterblijven
Snapchat-398162565.jpg
Je lijkt een compleet andere guy dan wat we eerder gezien hebben? Qua fysiek EN kop 🤔 je lijkt nu een of andere lijpe Rus.

Ik zelf hou onderin 2-3 sec vast in de stretch en dat de spanning op mn kuit staat en niet de pezen en idem boven in vasthouden 2-3 sec

@wovano gaan uitleggen hoe je kuiten moet trainen is wel next level zelfoverschatting.

Sommige mensen hebben nu eenmaal sicke genetics voor sommige bodyparts. Betekent niet gelijk dat je dan ook daadwerkelijk weet hoe je een bodypart het beste kan trainen.

Biceps zijn het "visitekaartje" van een bodybuilder.

Sommige mensen hebben nu eenmaal sicke genetics voor sommige bodyparts. Betekent niet gelijk dat je dan ook daadwerkelijk weet hoe je een bodypart het beste kan trainen.

Opmerking was ook niet heel serieus bedoeld, gewoon een beetje stoken. Lukte aardig. :)

Sicke genetics spelen zeker een rol. Kijk maar naar de biceps van @Schwarzeneggertje

7D379FCB-7CDA-4018-A2D3-B1A6204BFB5F.jpeg

Denk zelf dat het gaat om het totaal plaatje, alles in verhouding. Het is niet dat het een belangrijke is dan het andere. Met 50cm armen icm 50cm quads scoor je alleen op een festival, maar niet op het podium.
Waist to shoulder is belangerijk dan bicep vind ik

Je kunt ook nog afwisselen door als je beide benen gebruikt, verder uit elkaar te gaan staan, hakken iets naar binnen draaien, en je knieën iets gebogen.
Vaak zit er amper kuittraining in een schema, maar ja. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Ik vind het er raar uitzien als je gespierde bovenbenen hebt, en amper kuiten(ook Hams btw)

Terug
Naar boven