- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat iedereen het trainen van kuiten overcompliceert. Gewoon op dezelfde manier trainen als de rest en je pijngrens (door de pomp) verleggen zodat je tot true failure kan gaan.Rekken en strekken wel ja, niet dat vasthouden. maar je kuiten moet je hard aanpakken, want die dragen je lichaam al je hele leven lang. Probeer maar, dan merk je het vanzelf wel.
Je hoeft niet bang te zijn dat ze krimpen![]()
Klopt wel, meeste mensen vinden de burn van kuiten te 'pijnlijk' en gaan niet door.Ik denk dat iedereen het trainen van kuiten overcompliceert. Gewoon op dezelfde manier trainen als de rest en je pijngrens (door de pomp) verleggen zodat je tot true failure kan gaan.
Nou meer van dat het mega saai isKlopt wel, meeste mensen vinden de burn van kuiten te 'pijnlijk' en gaan niet door.
Nee, dan ben ik dat. Niet iedereen doet dit, anders hadden de meeste wel zichtbare kuiten gehad. Probeer het nu maar eens, dan merk en voel je het wel. 35reps Heavy Weight kan ook als afwisseling.Ik denk dat iedereen het trainen van kuiten overcompliceert. Gewoon op dezelfde manier trainen als de rest en je pijngrens (door de pomp) verleggen zodat je tot true failure kan gaan.
Ik hoor zoveel tactieken voorbij komen. Van 5 sec boven en onder vasthouden tot extreem high reps of juist low reps. Waarom niet eenzelfde aanpak als bijvoorbeeld biceps trainen?Nee, dan ben ik dat. Niet iedereen doet dit, anders hadden de meeste wel zichtbare kuiten gehad. Probeer het nu maar eens, dan merk en voel je het wel. 35reps Heavy Weight kan ook als afwisseling.
Ik weet niet hoe jij biceps traint. Ik hou van afwisseling. ook al heeft iemand niet de beste genen, maar probeer er wel zoveel mogelijk uit te halen.Ik hoor zoveel tactieken voorbij komen. Van 5 sec boven en onder vasthouden tot extreem high reps of juist low reps. Waarom niet eenzelfde aanpak als bijvoorbeeld biceps trainen?
In elk geval geen afwisseling en 5 sec boven en onder vasthouden. Vaste oefeningen en repranges van 10-15 en progressive overload.Ik weet niet hoe jij biceps traint. Ik hou van afwisseling. ook al heeft iemand niet de beste genen, maar probeer er wel zoveel mogelijk uit te halen.
Ik ook niet bij bicepsIn elk geval geen afwisseling en 5 sec boven en onder vasthouden. Vaste oefeningen en repranges van 10-15 en progressive overload.

Ik hoor zoveel tactieken voorbij komen. Van 5 sec boven en onder vasthouden tot extreem high reps of juist low reps. Waarom niet eenzelfde aanpak als bijvoorbeeld biceps trainen?
Nice fysiek man, wat weeg je nu?
99% van de mensen traint ook niet tot falen en die kappen als hun kuitjes een beetje branden. Of ze doen kuiten na een volledige legday waardoor ze het dan maar afraffelen en dus niet meer fatsoenlijk trainen. Als je echt achterlopende kuiten hebt, pak je ze het best vooraan in je training en train je ze net als alle andere spiergroepen. Maar goed dat is mijn mening en ik heb natuurlijk makkelijk praten.Omdat dat voor velen niet werkt.
Dan moet je een andere weg naar Rome zien te vinden.
Bij legday begin ik met kuiten, dan legcurls dan Squat. maar je kunt je kuiten goed EOD trainen. * Overigens over biceps is 5 seconden up, en dumbbell draaien en aanspannen, en weer 5 sec laten zakken ook goed. 5 seconden onder laten hangen of bovenin 5 sec wachten is totaal nutteloos. Je kunt je kuiten ook niet met biceps vergelijken.99% van de mensen traint ook niet tot falen en die kappen. Of ze doen kuiten na een volledige legday waardoor ze het dan maar afraffelen en dus niet meer fatsoenlijk trainen. Als je echt achterlopende kuiten hebt, pak je ze het best vooraan in je training en train je ze net als alle andere spiergroepen. Maar goed dat is mijn mening en ik heb natuurlijk makkelijk praten.
Thanks 🙌. Fasted weight nu 92kg.