- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan
Kunt het proces wel versnellen he….Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
Hoezo zou je cutten? Je hebt bijna die 45cm armen.Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidige fysiek.Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidige fysiek.
Idd. Minder lullen en meer foto's posten. Geldt zoiezo voor een boel hier 😋Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidige fysiek.
Gaat helemaal goed komen💪🏼Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
Plaats maar een drol.Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
Niet slecht voor een natty

Het liefst laat ik ze zo lol, vind traps echt heel lelijkNiet slecht voor een natty
Ff serieus ga je je traps iets groter trainen of laat je ze zo?
Als je onzin gaat blijven posten mag je verplicht een weekje op vakantie.