Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Huh? Hoe kan het solide zijn voor de enkels als het de bedoeling is om de gehele beweging de hakken omhoog te houden?
Was beetje sarcastisch bedoeld, het lijkt mij juist erg slecht voor de enkels en als je iets fout doet loop je meteen 3 weken mank.

IMG_20220614_175741_229.jpg
IMG_20220614_175738_167.jpg
IMG_20220614_175743_849.jpg

Lekker even een massage gehad vandaag. Loop al maanden zo niet jaren met het gevoel dat links wat scheef zit. Minder lekker traint etc etc.

Laatst bewerkt:
volgens mij ben je bijgeschaafd :o

IMG_20220614_175741_229.jpg
IMG_20220614_175738_167.jpg
IMG_20220614_175743_849.jpg

Lekker even een massage gehad vandaag. Loop al maanden zo niet jar met het gevoel dat links wat scheef zit. Minder lekker traint etc etc.

Ik heb hetzelfde aan de linker kant. Kan het niet goed omschrijven maar het voelt gewoon een beetje off. Ook een soort uitstraling naar me linkerschouder. Ik heb zo’n triggerpoint in me rug die wanneer die ingedrukt wordt een dikke pijnscheut in me schouder geeft, lol.

En in bepaalde poses wanneer ik voor mijn gevoel gewoon recht sta, sta ik scheef als ik later foto’s terugzie.

Moet er eigenlijk ook echt eens wat aan gaan doen. Ben wel benieuwd of die cupping shit jou gaat helpen.

Ik heb hetzelfde aan de linker kant. Kan het niet goed omschrijven maar het voelt gewoon een beetje off. Ook een soort uitstraling naar me linkerschouder. Ik heb zo’n triggerpoint in me rug die wanneer die ingedrukt wordt een dikke pijnscheut in me schouder geeft, lol.

En in bepaalde poses wanneer ik voor mijn gevoel gewoon recht sta, sta ik scheef als ik later foto’s terugzie.

Moet er eigenlijk ook echt eens wat aan gaan doen. Ben wel benieuwd of die cupping shit jou gaat helpen.
ja precies dit, alleen dan geen pijn. maar wel scheef staan met poseren enzo en bepaalde oefeningen zoals T-bar rows dat ik op 1 of andere manier toch scheef vastheb maar voor mijn gevoel toch weer niet... haha

Terug
Naar boven